E-priročniki za načrtovanje, izvedbo in evalvacijo strateške komunikacije

E-priročniki o načrtovanju, izvedbi in evalvaciji strateške komunikacije so zasnovani kot praktična navodila in smernice za uspešno komunikacijo z različnimi deležniki. Ponujajo vpogled v učinkovito uporabo komunikacijskih kanalov in orodij ter razvijajo druge veščine, povezane z optimalnim načrtovanjem, izvedbo in evalvacijo strateške komunikacije.
Cilj e-priročnikov je z jasnimi in uporabnimi nasveti podpreti reševanje vaših komunikacijskih izzivih.

Cena posameznega e-priročnika se določi glede na vsebino. Dostop je na voljo z registriranim e-naslovom in geslom, ki ga dobite ob plačilu. Geslo je veljavno 30 dni.

Vsebine e-priročnikov:

  • Komuniciranje z mediji
  • Komuniciranje z odločevalci
  • Komuniciranje s finančno javnostjo
  • Interno komuniciranje
  • Navodila za komuniciranje sprememb in krizno komuniciranje
  • Priprava uredniških dnevnikov
  • Priprava letnih komunikacijskih načrtov

Pravila in pogoji za dostop do e-tečajev in e-priročnikov.

 

VPRAŠAJTE NAS