E-priročniki za načrtovanje, izvedbo in evalvacijo strateške komunikacije
E-priročniki o načrtovanju, izvedbi in evalvaciji strateške komunikacije so zasnovani kot praktična navodila in smernice za uspešno komunikacijo z različnimi deležniki. Ponujajo vpogled v učinkovito uporabo komunikacijskih kanalov in orodij ter razvijajo druge veščine, povezane z optimalnim načrtovanjem, izvedbo in evalvacijo strateške komunikacije.
Cilj e-priročnikov je z jasnimi in uporabnimi nasveti podpreti reševanje vaših komunikacijskih izzivih.
Cena posameznega e-priročnika se določi glede na vsebino. Dostop je na voljo z registriranim e-naslovom in geslom, ki ga dobite ob plačilu. Geslo je veljavno 30 dni.
Vsebine e-priročnikov:
- Komuniciranje z mediji
- Komuniciranje z odločevalci
- Komuniciranje s finančno javnostjo
- Interno komuniciranje
- Navodila za komuniciranje sprememb in krizno komuniciranje
- Priprava uredniških dnevnikov
- Priprava letnih komunikacijskih načrtov
Pravila in pogoji za dostop do e-tečajev in e-priročnikov.
VPRAŠAJTE NAS