Izobraževalni tečaj z delavnico: KOMUNIKACIJA Z MEDIJI
Izobraževalni tečaj z delavnico KOMUNIKACIJA Z MEDIJI je namenjen vsem, ki imajo med komunikacijskimi cilji višjo prepoznavnost v medijih ali izboljšanje obstoječe komunikacije z mediji.
Mediji so se s pojavom spleta, družbenih medijev in zdaj umetne inteligence močno spremenili. Število novinarjev se ne povečuje skladno z zahtevami po dnevni obdelavi novic, ki so hkrati postale »večkanalne«.
Na delavnici boste spoznali, kako to vpliva na objave o javnih institucijah, podjetjih, društvih in drugih organizacijah v medijih ter kako se izogniti negativni publiciteti.
Lokacija: Usnjarska cesta 14, 1240 Kamnik
Datum: sreda, 9. april 2025
Termin: 9.00 – 15.00
Cilji:
- Suverena in učinkovita komunikacija z mediji
- Dvig pozitivne pojavnosti v medijih
- Ovladovanje medijskega diskurza o javnih institucijah, podjetjih, društvih in drugih organizacijah
- Pripravljena strategija v primeru negativne medijske objave in potencialni odgovori nanjo
Kaj dobite?
- Izdelana ali dopolnjena strategija za komuniciranaje z mediji
- Izdelan ali dopolnjen seznam medijev in kontaktov
- Izdelan komunikacijski načrt za komunikacijo z mediji
- Izdelana ali optimizirana komunikacijska orodja za komunikacijo z mediji
- Izdelane ali optimizirane komunikacijske kanale za komunikacijo z mediji
Obveznosti:
- Pred prihodom izpolnite informativno anketo
- Na izobraževanje pridete z računalnikom
- Odgovorite na povabilo in si naložite aplikacijo za komuniciranje (Slack)
- Pripravljena strategija komunikacije organizacije, vključno s komunikacijo z mediji
- Dostop do komunikacijskih orodij in kanalov organizacije, ki jih slednja uporablja za komunikacijo z mediji
- Okvirno izdelane protokole za komunikacijo z mediji
Vsebina:
- Osnove komuniciranja z mediji
- Pomen strategije in komunikacijskih ciljev pri komuniciranju z mediji
- Izbor medijev in priprava adreme
- Priprava orodij za komuniciranje z mediji oziroma njihova optimizacija
- Priprava kanalov za komuniciranje z mediji oziroma njihova optimizacija
- Priprava scenarijev za izjave za medije
- Kaj je pomembno za gledalce / poslušalce / bralce pri interpretaciji izjav v medijih
- Kako organizirati spremljanje objav v medijih
- Predstavitev možnosti za uporabo umetne inteligence pri komunikaciji z mediji
- Kako se odzvati na negativno medijsko objavo ter kako jo lahko preprečiti ali zmanjšati njen negativen vpliv
Kotizacija: 450 evrov (brez DDV)
Popusti:
- na zgodnjo prijavo 10 % popusta (3 tedne pred pričetkom izobraževanja)
- na zvestobo 5 % popusta na drugo prijavo (na drugo izobraževanje), 8 % popusta na tretjo prijavo (na tretjo izobraževanje)
- pri zgodni prijavi in hkratni prijavi na drugo ali vsako naslednje izobraževanje se upošteva 15 % popusta
Kontakt: Tina Drolc, 031 831 500, tina@publica.si