Izobraževalni tečaj z delavnico: KOMUNIKACIJA Z MEDIJI

Izobraževalni tečaj z delavnico KOMUNIKACIJA Z MEDIJI je namenjen vsem, ki imajo med komunikacijskimi cilji višjo prepoznavnost v medijih ali izboljšanje obstoječe komunikacije z mediji.

Mediji so se s pojavom spleta, družbenih medijev in zdaj umetne inteligence močno spremenili. Število novinarjev se ne povečuje skladno z zahtevami po dnevni obdelavi novic, ki so hkrati postale »večkanalne«.

Na delavnici boste spoznali, kako to vpliva na objave o javnih institucijah, podjetjih, društvih in drugih organizacijah v medijih ter kako se izogniti negativni publiciteti.

Lokacija: Usnjarska cesta 14, 1240 Kamnik

Datum: sreda, 9. april 2025

Termin: 9.00 – 15.00

Cilji:

  • Suverena in učinkovita komunikacija z mediji
  • Dvig pozitivne pojavnosti v medijih
  • Ovladovanje medijskega diskurza o javnih institucijah, podjetjih, društvih in drugih organizacijah
  • Pripravljena strategija v primeru negativne medijske objave in potencialni odgovori nanjo

Kaj dobite?

  • Izdelana ali dopolnjena strategija za komuniciranaje z mediji
  • Izdelan ali dopolnjen seznam medijev in kontaktov
  • Izdelan komunikacijski načrt za komunikacijo z mediji
  • Izdelana ali optimizirana komunikacijska orodja za komunikacijo z mediji
  • Izdelane ali optimizirane komunikacijske kanale za komunikacijo z mediji

Obveznosti:

  • Pred prihodom izpolnite informativno anketo
  • Na izobraževanje pridete z računalnikom
  • Odgovorite na povabilo in si naložite aplikacijo za komuniciranje (Slack)
  • Pripravljena strategija komunikacije organizacije, vključno s komunikacijo z mediji
  • Dostop do komunikacijskih orodij in kanalov organizacije, ki jih slednja uporablja za komunikacijo z mediji
  • Okvirno izdelane protokole za komunikacijo z mediji

Vsebina:

  • Osnove komuniciranja z mediji
  • Pomen strategije in komunikacijskih ciljev pri komuniciranju z mediji
  • Izbor medijev in priprava adreme
  • Priprava orodij za komuniciranje z mediji oziroma njihova optimizacija
  • Priprava kanalov za komuniciranje z mediji oziroma njihova optimizacija
  • Priprava scenarijev za izjave za medije
  • Kaj je pomembno za gledalce / poslušalce / bralce pri interpretaciji izjav v medijih 
  • Kako organizirati spremljanje objav v medijih
  • Predstavitev možnosti za uporabo umetne inteligence pri komunikaciji z mediji
  • Kako se odzvati na negativno medijsko objavo ter kako jo lahko preprečiti ali zmanjšati njen negativen vpliv

Kotizacija: 450 evrov (brez DDV)

Popusti:

  • na zgodnjo prijavo 10 % popusta (3 tedne pred pričetkom izobraževanja)
  • na zvestobo 5 % popusta na drugo prijavo (na drugo izobraževanje), 8 % popusta na tretjo prijavo (na tretjo izobraževanje)
  • pri zgodni prijavi in hkratni prijavi na drugo ali vsako naslednje izobraževanje se upošteva 15 % popusta

Kontakt: Tina Drolc, 031 831 500, tina@publica.si

Prijavnica na izobraževanje


Izplonite prijavnico


Za izdajo potrdila potrebujemo tudi vaše osebne podatke


S prijavo na izobraževanje z delavnico sprejemate splošne pogoje centra za komunikacijsko odličnost PUBLICA in dovoljuje prejemanje aktualnih e-novic, ki jih lahko vedno odjavi s povratno elektronsko pošto z zadevo »Odjava«.

Prijava je dokončana s klikom na gumb »PRIJAVA« in je potrjena s plačilom kotizacije. Potrdilo o prijavi vam bomo poslali na elektronski naslov. Če potrdila niste dobili, nam pišite na tina@publica.si (preverite še vsiljeno pošto).

S potrditvijo prijave dovoljujem, da organizator uporabi moje osebne podatke, navedene v prijavi, v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 163/2022 – ZVOP-2).

Z oddano prijavo se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja in uporabe vaših osebnih podatkov.