Izobraževalni tečaj z delavnico: STRATEGIJA KOMUNICIRANJA – BASIC
Izobraževalni tečaj z delavnico STRATEGIJA KOMUNICIRANJA – BASIC je namenjen raziskovalnim, izobraževalnim in drugim javnim institucijam ter podjetjem, ki želijo izboljšati komunikacijo raziskovalno-razvojnih projektov oziroma jo integrirati v strategijo komunikacije svojih organizacij.
Spoznali boste metode strukturiranega načrtovanja strateške komunikacije, ki podpirajo tekočo in dosledno komunikacijo znotraj projekta oziroma organizacije.
Lokacija: Usnjarska cesta 14, 1240 Kamnik
Datum: marec 2025
Prvo srečanje: četrtek, 22. maj 2025
Drugo srečanje: četrtek, 29. maj 2025
Tretje srečanje: četrtek, 5. junij 2025
Termin: 9.00 – 15.00
Število udeležencev: do 10 organizacij / manjših podjetij
Cilji:
- Suverena komunikacija glavnih mejnikov in rezultatov projekta / podjetja
- Vključevanje projektnih partnerjev in pomembnih skupin v komunikacije aktivnost
- Z učinkovitim komuniciranjem projekta podpreti strategijo komunikacije svoje organizacije
- Spoznati metode strukturiranega načrtovanja strateške komunikacije, ki podpira tekočo in konsistentno komunikacijo znotraj projekta oziroma organizacije
Kaj dobite?
- Izdelan ali dopolnjen komunikacijski načrt raziskovalno-razvojnega projekta
- Pripravljeno predlogo ali izdelan uredniški dnevnik za razvojni projekt
- Pripravljene materiale za komuniciranje v okviru razvojnega projekta
- Optimizirana komunikacijska orodja in kanali, ki so uporabljeni za komunikacijo razvojnega projekta
Obveznosti:
- Pred prihodom izpolnite informativno anketo
- Na izobraževanje pridete z računalnikom
- Odgovorite na povabilo in si naložite aplikacijo za komuniciranje (Slack)
- Dostop do komunikacijskih kanalov organizacije
- Okvirno izdelane protokole za komunikacijske kanale / orodja (odvisno od udeleženca)
- Pripravljeno strategijo komunikacije organizacije
Vsebina:
- Spoznate metode strukturiranega načrtovanja strateške komunikacije (razlika med strategijo organizacije in komunikacijsko strategijo - postavljanje komunikacijskih ciljev).
- Pridobite znanja za izdelavo letnih komunikacijskih načrtov (priprava mreže deležnikov, pregled komunikacijskih kanalov in orodij ter njihova prilagoditev za uresničevanje zastavljenih komunikacijskih ciljev).
- Pridobite znanje za izdelavo uredniškega dnevnika (pregled, izbor, prilagoditev in priprava protokolov za uporabo komunikacijskih kanalov in orodij).
- Spoznate specifičnosti komuniciranja z najpomembnejšimi skupinami organizacije (skupine se izbere glede na udeležence).
- Predstavitev možnosti za uporabo umetne inteligence v komuniciranju.
- Osnovna izhodišča za oblikovanje komunikacijske odličnosti.
- Sistem za ocenjevanje uspešnosti komunikacije in uvajanje novosti.
Kotizacija: 870,00 evrov (brez DDV)
Popusti:
- na zgodnjo prijavo 10 % popusta (3 tedne pred pričetkom izobraževanja)
- na zvestobo 5 % popusta na drugo prijavo (na drugo izobraževanje), 8 % popusta na tretjo prijavo (na tretjo izobraževanje)
- pri zgodni prijavi in hkratni prijavi na drugo ali vsako naslednje izobraževanje se upošteva 15 % popusta
Kontakt: Tina Drolc, 031 831 500, tina@publica.si