Izobraževalni tečaj z delavnico: STRATEGIJA KOMUNICIRANJA – PREMIUM
Izobraževalni tečaj z delavnico STRATEGIJA KOMUNICIRANJA – PREMIUM je namenjen večjim organizacijam in podjetjem, ki želijo s strategijo komuniciranja izboljšati komunikacijo v svojih organizacijah. Z izdelano strategijo komuniciranja, ki jo bodo poznali vsi zaposleni, bo ustvarjeno podporno okolje za razvoj komunikacijske odličnosti.
Lokacija: Usnjarska cesta 14, 1240 Kamnik
Datum: marec, april, maj 2025
Uvodno srečanje: po dogovoru, marec 2025
Prvo srečanje: četrtek, 3. april 2025
Drugo srečanje: četrtek, 10. april 2025
Tretje srečanje: četrtek, 17. april 2025
Zaključna predstavitev: po dogovoru, maj 2025
Termin: 9.00 – 14.30
Število udeležencev: do 4 organizacije / podjetja
Cilji:
- Suverena komunikacija z najpomembnejšimi skupinami organizacije
- Vključevanje najpomembnejših skupin v procese organizacije za doseganje ustanovnih ali poslovnih ciljev organizacije.
Kaj dobite?
- Strategijo komunikacije organizacije ali podjetja
- Izdelan ali dopolnjen letni komunikacijski načrt
- Pripravljeno predlogo ali izdelan uredniški dnevnik
- Pripravljene materiale za komuniciranje
- Optimizirana komunikacijska orodja in kanali
Obveznosti:
- Pred prihodom izpolnite informativno anketo
- Na izobraževanje pridete z računalnikom
- Odgovorite na povabilo in si naložite aplikacijo za komuniciranje (Slack)
- Dostop do komunikacijskih kanalov organizacije
- Okvirno izdelane protokole za komunikacijske kanale / orodja (odvisno od udeleženca)
- Pripravljeno strategijo komunikacije organizacije
Vsebina:
- Uvodno srečanje za postavitev komunikacijskih ciljev.
- Spoznate metode strukturiranega načrtovanja strateške komunikacije (razlika med strategijo organizacije in komunikacijsko strategijo).
- Pridobite znanja za pripravo strategije komuniciranja in njenega prilagajanja zaradi upravljanja sprememb (pregled trendov na področju komuniciranja).
- Pridobite znanja za izdelavo letnih komunikacijskih načrtov (priprava mreže deležnikov, pregled komunikacijskih kanalov in orodij ter njihova prilagoditev za uresničevanje zastavljenih komunikacijskih ciljev).
- Pridobite znanje za izdelavo uredniškega dnevnika (pregled, izbor, prilagoditev in priprava protokolov za komunikacijske kanale in orodja).
- Spoznate specifičnosti komuniciranja z najpomembnejšimi skupinami organizacije (skupine se izbere glede na udeležence).
- Predstavitev možnosti za uporabo umetne inteligence v komuniciranju.
- Osnovna izhodišča za oblikovanje komunikacijske odličnosti.
- Sistem za ocenjevanje uspešnosti komunikacije in uvajanje novosti.
Kotizacija: 1.750 evrov (brez DDV)
Popusti:
- na zgodnjo prijavo 10 % popusta (3 tedne pred pričetkom izobraževanja)
- na zvestobo 5 % popusta na drugo prijavo (na drugo izobraževanje), 8 % popusta na tretjo prijavo (na tretjo izobraževanje)
- pri zgodni prijavi in hkratni prijavi na drugo ali vsako naslednje izobraževanje se upošteva 15 % popusta
Kontakt: Tina Drolc, 031 831 500, tina@publica.si