Delavnica z naslovom Izjave za medije se je zaključila, po delavnici so udeleženke in udeleženec prejeli kratek priročnik z uporabnimi navodili

Priročnik Izjave za medije

Tina Drolc s podjetja Publica, Odnosi z javnostmi, je predavala direktorjem ljudskih univerz, članom Zveze ljudskih univerz Slovenije o pomenu priprav na izjave za medije. Glavni poudarek je bil na pripravi izjave, ne samo vsebinski, ampak tudi na pripravi drugih elementov, npr. zakaj je pomembno določiti cilj izjave; kdaj se odločimo, da ne bomo sodelovali in zakaj je bolj primerno odkloniti sodelovanje ter pomen grafičnih elementov, kot je ozadje izjave in neverbalne komunikacije. Tina Drolc je pojasnila: »Mediji so del družbe, ki gradijo svojo družbeno vlogo z odnosom do pomembnih družbenih tem in so hkrati gospodarska enota, ki z oglaševanjem zagotavljajo vir prihodka, tako za lastnike kot za zaposlene.«

V poldnevni delavnici je Tina Drolc s podjetja Publica, Odnosi z javnostmi, predstavila tudi kako ugotovimo, kaj od nas želi novinar in koliko časa imamo na voljo za izjavo. Pri tem je posebna pozornost namenjana pripravi izjave za »negativno novico«.

Pri pripravi izjave je pomembno je tudi vedeti, kakšne so razlike med pripravami na izjavo v različnih medijih, za televizijo, za radio, za tiskane medije in za objave na svetovnem spletu, kjer so praviloma objavljene vse izjave oziroma novinarski prispevki.

Poseben segment je bil namenjen pravilom oblačenja. Zakaj je pomembno, da imamo na televiziji čim manj vzorcev in kaj viseči uhani pomenijo za pozornost gledalca.

Pomemben segment je bil namenjen tudi brezplačni promociji v medijih, kakšna je razlika  med informacijo in novico ter kako s primeri dobre prakse splošni javnosti predstaviti delo ljudskih univerz.

Tina Drolc s podjetja Publica, Odnosi z javnostmi, je udeleženke in udeležence na koncu delavnice spomnila, naj si preden bodo dali izjavo za medije pogledajo kratek priročnik: »V priročnik sem vključila posamezne korake izjave za medije, od klica novinarjev do izbire prostora/ozadja izjave, do priprave vsebinskih poudarkov in jasnega sporočila, da je danes vse posneto in pripravljeno za objavo na družbenih medijih.«

Priročnik Izjave za medije, delavnica za Zvezo ljudskih univerz Slovenije, 21. september 2021, na povezavi.