IZOBRAEŽVANJE O KOMUNIKACIJSKIH KANALIH IN NJIHOVA IZBIRA
Izobraževanje »Komunikacijski kanali in njihova izbira« je usmerjeno tako v izbor in uporabo komunikacijskih kanalov, ki sledijo komunikacijskim ciljem, kot evalvacijo želena učinka komunikacije z uporabo komunikacijskih kanalov in optimizacijo. Uporaba komunikacijskih kanalov bo tako sledila komunikacijskim ciljem oziroma bo komunikacija podprla aktivnosti za doseganje zastavljenim ciljem podjetja, institucije ali društva.
ZA ENOTNO, JASNO IN RAZUMLJIVO KOMUNIKACIJO NA VSEH KOMUNIKACIJKSIH KANALIH.
Uporaba komunikacijskih kanalov je pogosto povezana s tehnološkim znanjem komunikatorja ali odgovorne osebe za komunikacijo, kar lahko vpliva negativno na doseganje komunikacijskih ciljev oziroma zahteva dodatne vire za doseganje želenega učinka komunikacije. Objave na komunikacijskih kanalih so lahko razdeljene med različne osebe, kar lahko dodatno vpliva na enotnost in razumljivost sporočil.
VSEBINA IZOBRAŽEVANJE Z DELAVNICO
Na izobraževanju »Komunikacijski kanali in njihova izbra« se seznanimo s procesom oblikovanja komunikacijske strategije, določanja pomembnih skupin in analizo njihovih komunikacijskih navad.
Potem se osredotočimo na izbor komunikacijskih kanalov, možnosti za vzpostavitev dvosmerne komunikacije oziroma uporabo kanalov v odnosu do komunikacijskih ciljev. Cilj je prenos znanja izkušenj in veščin za samostojno načrtovanje izbora, uporabo in evalvacijo komunikacijskih kanalov.
V zaključnem delu na konkretnem komunikacijskem izzivu udeležencev preverimo osvojeno znanje pridobljene izkušnje in veščine. Vključimo tudi priložnosti, ki jih ponuja sodobna
KOMU JE NAMNJENO IZOBRAŽEVANJE Z DELAVNICO?
- Komunikatorjem za reševanje konkretnih komunikacijskih izzivov povezanih s komunikacijskimi kanali
- Odgovornim osebam in vodjem za vključevanje komunikacijskih kanalov glede na razpoložljive kadrovske in finančne vire
- Podjetjem, institucijam in društvom, ki se odločajo za izbor komunikacijskih kanalov in strukturirano komunikacijo
- Podjetjem, institucijam in društvom, ki se odločajo za vključevanje sodobne tehnologije pri izbiri, uporabi in evalvaciji sodobne tehnologije
STRUKTURA DELA
- Strokovno znanje o strateški komunikaciji in izboru pomembnih skupin, izbiri komunikacijskih kanalov in njihovi uporabi skladno s komunikacijskimi cilji
- Primeri dobrih praks pri uporabi komunikacijskih kanalov
- Uporabo sodobne tehnologije pri načrtovanju, uporabi in evalvaciji učinka komunikacijskih kanalov
- Priporočila za uporabo komunikacijskih kanalov glede na razpoložljive kadrovske in finančne vire
ZAKAJ SE UDELEŽITI IZOBRAŽEVANJA Z DELAVNICO V CENTRU ZA KOMUNIKACIJSKO ODLIČNOST PUBLICA?
V Centru za komunikacijsko odličnost PUBLICA se zavedamo, da je število in raznolikost komunikacijskih kanalov lahko hkrati priložnost in past. Prav zato udeležence najprej seznanimo s procesi organizacije komunikacijske strategije, nato pa se lotimo konkretnih korakov izbora in uporabe komunikacijskih kanalov.
Pri tem posebej izpostavimo, da je načrtovanje in uporaba močno povezana s kadrovskimi in finančnimi viri. Celoten proces pa zahteva vsakokratno oceno učinka oziroma uspešnosti komunikacijske podpore aktivnostim, ki so usmerjene v doseganje zastavljenih ciljev podjetja, institucije ali društva.
Kaj dobite?
- Pregled procesa priprave komunikacijske strategije in načrta
- Proces izbora komunikacijskih kanalov
- Način vključevanja komunikacijskih kanalov v uredniški dnevnik
- Uredniški dnevnik kot orodje za postavitev protokolov in struktur sporočil
- Pregled priložnosti, ki jih ponuja sodobne tehnologija
- Pregled pridobljenega znanja, izkušenj in veščin na praktičnem primeru
KAJ VAM LAHKO ŠE PONUDIMO?
- Mentorska podpora pri uvajanju komunikacijskega načrta in uredniških dnevnikov v komunikacijske procese
- Izobraževanja z delavnicami in e-vsebine za prenos znanja in izkušenj o pripravi komunikacijskih načrtov in uredniških dnevnikov
ZAKAJ NAM LAHKO ZAUPATE

Več kot 25 let praktičnih izkušenj
Vsak projekt je edinstvena zgodba. V 25 letih smo se naučili, da je prilagajanje konkretnim komunikacijskim ciljem ključ do uspeha. Prisluhnemo vam, z vami zasnujemo komunikacijsko strategijo, ki deluje, in jo skupaj uresničimo.

Več kot 75 zadovoljnih naročnikov
Z naročniki gradimo dolgoročne odnose, ki temeljijo na zaupanju, sodelovanju in doseženih rezultatih. Naš cilj ni enkratna storitev, temveč stalen razvoj in podpora komunikatorjem, širšim ekipam in vodstvu.

Več kot 150 uspešno zaključenih projektov
Naši komunikacijski načrti so konkretni in prilagojeni izvedljivi komunikacijski praksi. Vedno z jasnimi komunikacijskimi cilji in kazalniki za uspeh - enako za preproste pobude kot kompleksne projekte.

Več kot 20 različnih strokovnih predavanj
Za komunikatorje, širše ekipe in vodstva izvajamo izobraževanja z delavnicami za razvoj ključnih elementov strateškega komuniciranja. Osnova je jasna, pregledna, enotna in ciljno usmerjena komunikacija z vsemi skupinami.

Več kot 10 let vodenja lokalnih glasil ter izdaje znanstvenih in strokovnih publikacij
Sodelovali smo pri izdaji različnih publikacij, od urednikovanja lokalnih glasil do tehničnega urejanja znanstvene in strokovne literature. V publikacijah različnih stanovskih organizacij smo objavljali tudi strokovne članke o strateški komunikaciji.
KOGA SMO ŽE PODPRLI
SLIDER
Z VAMI SMO ZA VAS

Skupaj z vami oblikujemo komunikacijo, ki gradi odnose in zaupanje, omogoča prilagajanje spremembam in ustvarja prostor za sodelovanje.
Smo strokovnjaki za strateško komuniciranje z več kot 25-letnimi izkušnjami. Združujemo preverjene prakse z aktualnimi pristopi, vključujemo tudi sodobno tehnologijo.
Sodelujemo s podjetji, občinami, ministrstvi, institucijami javne uprave, raziskovalnimi in izobraževalnimi institucijami, društvi in nevladnimi organizacijami.
Naša prednost je razumevanje različnih okolij in prilagajanje specifičnim komunikacijskim ciljem in izzivom.
Nudimo svetovanje in izvedbo strateške komunikacije ter prenos znanja in izkušenj za vzpostavitev kompetentnih internih ekip.
KONTAKTIRAJTE NAS
VSEBINA IZOBRAŽEVANJA Z DELAVNICO PONUJA:
Na izobraževanju se seznanite s procesom oblikovanja komunikacijske strategije, določanja pomembnih skupin in analizo njihovih komunikacijskih navad.
Potem se osredotočimo na izbor komunikacijskih kanalov, možnosti za vzpostavitev dvosmerne komunikacije oziroma uporabo kanalov v odnosu do komunikacijskih ciljev. Cilj je prenos znanja izkušenj in veščin za samostojno načrtovanje izbora, uporabo in evalvacijo komunikacijskih kanalov.
V zaključnem delu na konkretnem komunikacijskem izzivu udeležencev preverimo osvojeno znanje pridobljene izkušnje in veščine. Vključimo tudi priložnosti, ki jih ponuja sodobna tehnologija pri načrtovanju, uporabi in evalvaciji učinka komunikacijskih kanalov.
CENE IZOBRAŽEVANJ Z DELAVNICO
Izobraževanje je standardizirano, poteka 1 delovni dan od 8.30 do 15.00. Vsebina pa se lahko tudi prilagodi predvidenem času predavanja.