Podjetje Publica, odnosi z javnostmi za izvajanje digitalnih strategij z vavčerji Slovenskega podjetniškega sklada vpisano v katalog strokovnjakov DIH

Podjetje Publica, Odnosi z javnostmi, je v avgustu oddalo vlogo za vpis v katalog strokovnjakov za pripravo digitalnih strategij z vavčerjem Slovenskega podjetniškega sklada. Tina Drolc, ki je skrbnica področja, je ob tem povedala: »Digitalna strategija vključuje poleg priprave in vzpostavitve različnih kanalov za obveščanje in prodajo, tudi prilagoditev promocije in prodajnega procesa, včasih tudi oblikovanje novih produktov oziroma storitev.« V podjetju so specializirani za oceno stanja na področju digitalizacije ter pripravo načrta razvoja digitalnih zmožnosti podjetij.

Digitalizacija ne pomeni zgolj predstavitev podjetja na svetovnem spletu, na spletnih straneh in družbenih medijih, ampak ponuja priložnost oblikovanja nove digitalne identitete podjetja ter oblikovanje novih produktov oziroma storitev, poslovnih modelov oziroma prodajnih poti. Podjetja lahko s pomočjo vavčerja Slovenskega podjetniškega sklada, Vavčerja za pripravo digitalne strategije, pridobijo nepovratna sredstva za izdelavo digitalne strategije ter tako del sredstev usmerijo v njeno izvedbo.

Tina Drolc, Publica

Za uresničitev zastavljenih ciljev v digitalni strategiji je pomembno, da za izbrano skupino kupcev ali uporabnikov oblikuje konkurenčne izdelke in storitve glede na spletne ponudnike v panogi ter da se jim informacije ponudijo na način in prek kanala, ki jim je blizu. Tina Drolc je pojasnila: »Če želimo v spletno trgovino pripeljati najstnike, moramo izdelke oziroma storitve predstaviti na družbenih omrežjih, ki so jim blizu, ki jih najstniki uporabljajo. Če pa želimo starejše kupce, jih moramo nagovoriti prek drugih kanalov.« Iskanje novih možnosti in priložnosti za digitalno predstavitev podjetja, njegovo promocijo in prodajo izdelkov oziroma storitev se preverja z testno izvedbo, tudi z analizo fizične izkušnje, ki jo ima posameznik z nakupom izdelka oziroma storitve.

Pri digitalizaciji prodajnega procesa je zelo pomembna tudi razlika med kupcem in uporabnikom. Pomembno je vedeti, kdo sproži nakupni proces in zakaj; kdo je oseba, ki odloča o nakupu izdelka oziroma storitve ter kdo je dejanski uporabnik izdelka oziroma storitve. Vsi ti elementi pomembno vplivajo na izbor digitalnih kanalov in oblikovana sporočila. Tina Drolc je opozorila: »Pri pripravi digitalne strategije sledimo ne samo potrošniku ampak tudi ciljem podjetja – kakšen razvoj načrtujejo,  počasno ali intenzivno rast prometa in zaposlenih, ali pa želijo z digitalno strategijo le zapolniti proste kapacitete in drugo.«

Več informacij je na voljo v Katalogu strokovnjakov DIH na povezavi.

Za več informacij kontaktirajte Tino Drolc na G: 031 831 500 ali E: tina@publica.si.