

V podjetju Publica, Center za komunikacijsko odličnost, bomo v nedeljo, 24. avgusta 2025, na predstavitvenem prostoru Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije (SPIRIT Slovenija) na sejmu AGRA 2025 predstavili izobraževanje AGR-KOMPRO. Javna agencija SPIRIT Slovenija je izobraževanje z delavnico prepoznala kot inovativno storitev, pomembno za obiskovalce sejma AGRA, pridelovalce, predelovalce in podjetja agroživilske verige.
AGR-KOMPRO: načrtovanje, izvedba, evalvacija in optimizacija učinkovite strateške komunikacije
Cilj izobraževanja z delavnico je skupaj s pridelovalci, predelovalci in podjetji v kmetijstvu oblikovati elemente strateške komunikacije, ki gradijo prepoznavnost, zaupanje, ter trajne odnose za učinkovito promocijo, trženje, prodajo in gradnjo priporočil.
Izobraževanje z delavnico poteka v osmih modulih, vsak modul sestavlja skupinsko srečanje v živo in individualno spletno srečanje. Moduli se vsebinsko nadgrajujejo, a so zasnovani tako, da se lahko izvajajo tudi samostojno.
Tina Drolc, vodja Centra za komunikacijsko odličnost, je ob predstavitvi izobraževanja povedala: »V času hitrih sprememb in stalnega pretoka informacij postaja strateška komunikacija ključni element uspešnega delovanja institucij. S kmetijami se že dalj časa dogovarjamo o podobnem izobraževanju, zato je spodbuda javne agencije SPIRIT Slovenija prišla v pravem trenutku.« Pojasnila je, da bodo udeleženci izobraževanja AGRKOMPRO izdelali konkretne dokumente (strategijo, načrt ter uredniški dnevnik) za komuniciranje, sodelovali pri izvedbi praktičnih primerov in eksperimentov, povezanih z njihovimi komunikacijskimi izzivi.
Modularno izobraževanje, ki je usmerjeno v rezultate
Izobraževanje AGR-KOMPRO se bo začelo z analizo pričakovanj udeležencev.
MODUL1 – osnove strateške komunikacije. Izdelani dokumenti so blagovna znamka z zgodbo in grafičnimi elementi ter osnutek strategije komunikacije, ki vključuje vizijo, poslanstvo in vrednote.
MODUL2 – izbira in komunikacija s pomembnimi skupinami. Izdelani dokumenti so mreža pomembnih skupin, komunikacijski načrt za komunikacijo z mediji in načrt interne komunikacije z zaposlenimi in dobavitelji.
MODUL3 – izbira, prilagoditev in urejanje komunikacijskih kanalov. Izdelani dokumenti so seznam komunikacijskih kanalov za doseganje poslovnih ciljev udeležencev, z vključevanjem sodobne tehnologije.
MODUL4 – izbira komunikacijskih orodij in načinih uporabe, ki podpirajo komunikacijske cilje. Izdelani dokumenti so seznam komunikacijskih orodij in prilagojeni načini uporabe za doseganje poslovnih ciljev udeležencev ter izdelani komunikacijski načrti za komunikacijo z vplivno, strokovno in finančno javnostjo.
MODUL5 – izvedba strateške komunikacije. Izdelana dokumenta sta letni komunikacijski plan in uredniški dnevnik s protokoli objav in strukturami sporočil.
MODUL6 – evalvacijo strateške komunikacije. Izdelani dokumenti so kazalniki uspeha za evalvacijo komunikacije in komunikacijskih procesov, ki so usmerjeni v doseganje poslovnih rezultatov.
MODUL7 – optimizacija strateške komunikacije. Izdelani dokumenti so komunikacijski načrt za upravljanje intenzivnih in nepredvidljivih sprememb, ki jih danes prinašajo spremembe družbenih sistemov.
MODUL8 – vpliv strateške komunikacije na doseganje zastavljenih poslovnih ciljev. Modul je namenjen predstavitvi izdelanih dokumentov, doseženih komunikacijskih in poslovnih ciljev ter izdelavi protokola za krizno komunikacijo oziroma komunikacijo novih, nenačrtovanih priložnosti.
Prilagojene izvedbe izobraževanj s področja strateške komunikacije
V Centru za komunikacijsko odličnost PUBLICA sledimo komunikacijskim izzivom podjetij, institucij javne uprave, raziskovalno-izobraževalnih institucij, društev in nevladnih organizacij ter zanje pripravlja prilagojena modularna izobraževanja.
Če je osem modulov časovno prezahtevnih, ponujamo tudi izobraževanja z delavnicami s tremi moduli, ki so bolj usmerjena v načrtovanje in izvedbo strateške komunikacije, ali samo en modul, ki je usmerjen v izvedbo strateške komunikacije. Več informacij na o izobraževanjih s področja strateške komunikacije na povezavi
Tina Drolc je pri optimizaciji števila modulov opozorila: »Evalvacija in optimizacija strateške komunikacije sta vključeni v izobraževanje z osmimi moduli in sta pomembni predvsem za upravljanje sprememb, za prilagajanje intenzivnim in nepričakovanim spremembam družbenih sistemov, ki smo jim priča v zadnjih letih.« Izbrane aktivnosti izvajamo kot projektni partner ali zunanji izvajalec, glede na vaše potrebe in cilje.
Naš cilj je komunikacijska odličnost
Naš cilj je ustvariti okolje, v katerem ima odgovorna oseba za komunikacijo potrebno strokovno znanje, veščine in izkušnje s področja strateške komunikacije, njene izvedbe, evalvacije in optimizacije glede na zastavljene cilje, in zato suvereno in učinkovito komunicira s člani pomembnih skupin za kmetije in kmetijska podjetja.
Več informacij o izobraževanjih Centra za komunikacijsko odličnost PUBLICA na povezavi
Več informacij na info@publica.si.
FB PUBLICA, Odnosi z javnostmi
Več informacij o inovativnih izdelkih, ki bodo predstavljeni na sejmu AGRA, v katalogu Javne agencije SPIRIT Slovenija, ki je dostopen s klikom na povezavi v Katalogu AGRKOMPRO ali QR kodo spodaj.
