V podjetju Publica, Center za komunikacijsko odličnost, bomo v nedeljo, 24. avgusta 2025, na predstavitvenem prostoru Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije (SPIRIT Slovenija) na sejmu AGRA 2025 predstavili izobraževanje AGR-KOMPRO. Javna agencija SPIRIT Slovenija je izobraževanje z delavnico prepoznala kot inovativno storitev, pomembno za obiskovalce sejma AGRA, pridelovalce, predelovalce in podjetja agroživilske verige. AGR-KOMPRO: načrtovanje, … Read More
Na spletni delavnici o upravljanju sprememb z interno komunikacijo v mikro in malih podjetjih
Spletna delavnica z naslovom »Ali lahko z interno komunikacijo upravljamo spremembe družbenih sistemov?« je udeležencem ponudila odgovore na vprašanja, kako načrtovati, izvajati, evalvirati in optimizirati interno komunikacijo v mikro in malih podjetjih, da se bodo lahko odzvala na spremembe družbenih sistemov. Delavnica je potekala v organizaciji Centra za komunikacijsko odličnost PUBLICA in podjetja HRM rešitve d. o. o. Spletno predavanje … Read More
Strateška komunikacija: odgovor na komunikacijske izzive kulturnih društev
V Knjižnici Domžale je potekalo kreativno srečanje kulturnih društev z naslovom Učinkovita komunikacija kulturnih društev, ki smo ga v Centru za komunikacijsko odličnost PUBLICA izvedli v sodelovanju z območno izpostavo Javnega sklada Republike Slovenije za kulturno dejavnost, Območne izpostave Domžale (JSKD Domžale). Srečanje je bilo zasnovano interaktivno, osredotočeno na osnovne elemente dvosmerne komunikacije, ki gradi odnose, in na ključne koncepte … Read More
Brezplačno spletno predavanje: Interna komunikacija kot orodje za obvladovanje intenzivnih sprememb družbenih sistemov
Vabimo vas na strokovno spletno predavanje z naslovom: Ali lahko z interno komunikacijo upravljamo spremembe družbenih sistemov? V času intenzivnih sprememb, ki jih je začela epidemija covid-19 in so se nadaljevale z oboroženimi spopadi v Evropi in drugje po svetu, so se začeli spreminjati družbeni sistemi, kar je in bo vplivalo tudi na delovanje mikro in malih podjetij. Nestabilno okolje … Read More
Mediji – so naši prijatelji ali sovražniki?
Danes, v dobi hitrih informacij, umetne inteligence, vse večjega vpliva družbenih omrežij ter vpliva kapitala in drugih interesov na delovanje medijev, se organizacije, podjetja in javne institucije pogosto soočajo z vprašanjem: Ali so mediji naši prijatelji ali sovražniki? Odgovor je preprost – mediji niso naši sovražniki. Imajo pa svoja pravila, ki izhajajo iz narave dela novinarjev, urednikov, organizacije medijev in … Read More
AI in odnosi z javnostmi – med mitom ali realnostjo?
AI in odnosi z javnostmi – je to mit ali realnost? V podjetju Publica, odnosi z javnostmi, sledimo novim tehnologijam in njihovi uporabi. V zadnjem obdobju se je razvila intenzivna razprava o uporabi umetne inteligence (AI) v vseh segmentih družbe, tudi na področju odnosov z javnostmi. Dve diametralno nasprotni stališči Opazimo lahko dve diametralno nasprotni stališči, prvo, ki zagovarja, da … Read More
Publica ponuja posebne ugodnosti za člane Gospodarske zbornice Slovenija
V podjetju Publica, odnosi z javnostmi imamo izkušnje s pripravo in izvedbo delovnega paketa diseminacija v različnih projektih, s promocijo v medijih in specializiranih revijah ter s pripravo in objavo prodajno učinkovitih sporočil. S promocijo rezultatov projekta v skupinah uporabnikov zagotovimo, da so potencialni uporabniki rezultatov projekta seznanjeni s projektom in da sodelujejo v procesu priprave zanje uporabnih rezultatov. S … Read More
Na podjetniškem zajtrku tudi o novem poslovnem modelu in novih podjetniških izzivih podjetja Publica, Odnosi z javnostmi
V sklopu projekta Zaledje podjetnikom, ki poteka v okviru lokalne akcijske skupine LAS Barje z zalednjem, je novembra potekal spletni podjetniški zajtrk z naslovom »Kam po pomoč pri razvoju in financiranju podjetja?« Med udeleženci pogovora je bila tudi Tina Drolc, s podjetja Publica, Odnosi z javnostmi, ki je predstavilo svoje izkušnje na petletni poslovni poti, predvsem pa nove izzive v … Read More
Podjetje Publica, Odnosi z javnostmi je za izvajanje usposabljanj za dvig digitalnih kompetenc z vavčerji Slovenskega podjetniškega sklada, vpisano v katalog, strokovnjakov DIH
Podjetje Publica, Odnosi z javnostmi, je vpisano v Katalog strokovnjakov Digitalnega inovacijskega stičišča Slovenije (DIH Slovenije), kar pomeni, da lahko mikro in mala podjetja za izvedena usposabljanja dvig digitalnih kompetenc v okviru podjetja Publica, Odnosi z javnostmi z Vavčerjem za dvig digitalnih kompetenc pridobijo nepovratna sredstva. Skrbnica področja Tina Drolc je o usposabljanju povedala: »Za dvig digitalnih kompetenc je pomembno, … Read More
Podjetje Publica, odnosi z javnostmi za izvajanje digitalnih strategij z vavčerji Slovenskega podjetniškega sklada vpisano v katalog strokovnjakov DIH
Podjetje Publica, Odnosi z javnostmi je v avgustu oddalo vlogo za vpis v katalog strokovnjakov za pripravo digitalnih strategij z vavčerjem Slovenskega podjetniškega sklada. Tina Drolc, ki je skrbnica področja, je ob tem povedala: »Digitalna strategija vključuje poleg priprave in vzpostavitve različnih kanalov za obveščanje in prodajo, tudi prilagoditev promocije in prodajnega procesa, včasih tudi oblikovanje novih produktov oziroma storitev.« … Read More
- Page 1 of 2
- 1
- 2