E-PRIROČNIKI ZA NAČRTOVANJE, IZVEDBO IN EVALVACIJO STRATEŠKE KOMUNIKACIJE

E-priročniki Centra za komunikacijsko odličnost PUBLICA so namenjeni reševanju konkretnih komunikacijskih izzivov. 

STRNJENO STROKOVNO ZNANJE, PRAKTIČNE IZKUŠNJE IN KONKRETNA NAVODILA ZA UČINKOVITO KOMUNIKACIJO NA VSAKEM KORAKU.

Namen e-priročnikov je, da z jasnimi in uporabnimi nasveti podprejo reševanje vaših komunikacijskih izzivov. Ponujajo zgoščeno strokovno strukturirano vsebino s primeri dobrih praks in praktičnimi navodili za takojšnjo uporabo - brez dodatnih razlag.
Idealni so za vsakodnevno delo komunikatorjev, odgovornih oseb, vodij projektov in širših ekip, ki želijo izboljšati svojo komunikacijo.

VSEBINA E-PRIROČNIKOV

  • Strokovno znanje
  • Primeri dobrih praks
  • Predloge za izbor komunikacijskih kanalov
  • Predloge za organizacijo komunikacijskih orodij
  • Navodila za izvedbo komunikacijskih procesov
  • Priporočila za učinkovito komuniciranje

KOMU SO E-PRIROČNIKI NAMENJENI?

  • Komunikatorjem za reševanje konkretnih komunikacijskih izzivov
  • Odgovornim osebam in vodjem za dvig komunikacijskih kompetenc
  • Podjetjem, institucijam in društvom, ki se odločajo za nadgradnjo obstoječega sistema komunikacije
  • Podjetjem, institucijam in društvom za načrtovanje, izvedbo in evalvacijo strateške komunikacije

ZAKAJ IZBRATI E-PRIROČNIKE ZA NAČRTOVANJE, IZVEDBO IN EVALVACIJO STRATEŠKE KOMUNIKACIJE?

E-priročniki o načrtovanju, izvedbi in evalvaciji strateške komunikacije so zasnovani kot praktična navodila in smernice za uspešno komunikacijo. Ponujajo vpogled v učinkovito komunikacijo s pomembnimi skupinami, priporočila za uporabo komunikacijskih kanalov in organizacijo komunikacijskih orodij in načine spremljanja kazalnikov uspešnosti.

E-PRIROČNIKI PONUJAJO:

  • jasno in uporabno strukturo strokovnih vsebin s konkretnimi primeri dobrih praks,
  • hiter dostop do strokovnega znanja in praktičnih izkušenj, ko ga najbolj potrebujete,
  • krepitev komunikacijskih kompetenc komunikatorjev, odgovornih oseb, vodij projektov in širših ekip,
  • podporo pri projektni izvedbi,
  • rešitve za konkretne komunikacijske izzive,
  • predloge, navodila in priporočila za učinkovito komunikacijo.

NA VOLJO SO NASLEDNJI E-PRIROČNIKI:

KOMUNICIRANJE Z MEDIJI

Namen e-priročnikov je, da z jasnimi in uporabnimi nasveti podprejo reševanje vaših komunikacijskih izzivih. Ponujajo zgoščeno strokovno strukturirano vsebino s primeri dobrih praks in praktičnimi navodili za takojšnjo uporabo - brez dodatnih razlag ali uvajanj.
Idealni so za vsakodnevno delo komunikatorjev, odgovornih oseb, vodij projektov in širših ekip, ki želijo izboljšati svojo komunikacijo.

NAROČI E PRIROČNIK

KOMUNICIRANJE Z ODLOČEVALCI

Namen e-priročnikov je, da z jasnimi in uporabnimi nasveti podprejo reševanje vaših komunikacijskih izzivih. Ponujajo zgoščeno strokovno strukturirano vsebino s primeri dobrih praks in praktičnimi navodili za takojšnjo uporabo - brez dodatnih razlag ali uvajanj.
Idealni so za vsakodnevno delo komunikatorjev, odgovornih oseb, vodij projektov in širših ekip, ki želijo izboljšati svojo komunikacijo.

NAROČI E PRIROČNIK

KOMUNICIRANJE S FINANČNO JAVNOSTJO

Namen e-priročnikov je, da z jasnimi in uporabnimi nasveti podprejo reševanje vaših komunikacijskih izzivih. Ponujajo zgoščeno strokovno strukturirano vsebino s primeri dobrih praks in praktičnimi navodili za takojšnjo uporabo - brez dodatnih razlag ali uvajanj.
Idealni so za vsakodnevno delo komunikatorjev, odgovornih oseb, vodij projektov in širših ekip, ki želijo izboljšati svojo komunikacijo.

NAROČI E PRIROČNIK

INTERNO KOMUNICIRANJE

Namen e-priročnikov je, da z jasnimi in uporabnimi nasveti podprejo reševanje vaših komunikacijskih izzivih. Ponujajo zgoščeno strokovno strukturirano vsebino s primeri dobrih praks in praktičnimi navodili za takojšnjo uporabo - brez dodatnih razlag ali uvajanj.
Idealni so za vsakodnevno delo komunikatorjev, odgovornih oseb, vodij projektov in širših ekip, ki želijo izboljšati svojo komunikacijo.

NAROČI E PRIROČNIK

KOMUNICIRANJE SPREMEMB IN KRIZNO KOMUNICIRANJE

Namen e-priročnikov je, da z jasnimi in uporabnimi nasveti podprejo reševanje vaših komunikacijskih izzivih. Ponujajo zgoščeno strokovno strukturirano vsebino s primeri dobrih praks in praktičnimi navodili za takojšnjo uporabo - brez dodatnih razlag ali uvajanj.
Idealni so za vsakodnevno delo komunikatorjev, odgovornih oseb, vodij projektov in širših ekip, ki želijo izboljšati svojo komunikacijo.

NAROČI E PRIROČNIK

PRIPRAVA UREDNIŠKIH DNEVNIKOV

Namen e-priročnikov je, da z jasnimi in uporabnimi nasveti podprejo reševanje vaših komunikacijskih izzivih. Ponujajo zgoščeno strokovno strukturirano vsebino s primeri dobrih praks in praktičnimi navodili za takojšnjo uporabo - brez dodatnih razlag ali uvajanj.
Idealni so za vsakodnevno delo komunikatorjev, odgovornih oseb, vodij projektov in širših ekip, ki želijo izboljšati svojo komunikacijo.

NAROČI E PRIROČNIK

PRIPRAVA LETNIH KOMUNIKACIJSKIH NAČRTOV

Namen e-priročnikov je, da z jasnimi in uporabnimi nasveti podprejo reševanje vaših komunikacijskih izzivih. Ponujajo zgoščeno strokovno strukturirano vsebino s primeri dobrih praks in praktičnimi navodili za takojšnjo uporabo - brez dodatnih razlag ali uvajanj.
Idealni so za vsakodnevno delo komunikatorjev, odgovornih oseb, vodij projektov in širših ekip, ki želijo izboljšati svojo komunikacijo.

NAROČI E PRIROČNIK

KAKO POSTAVITI KOMUNIKACIJSKE CILJE

Namen e-priročnikov je, da z jasnimi in uporabnimi nasveti podprejo reševanje vaših komunikacijskih izzivih. Ponujajo zgoščeno strokovno strukturirano vsebino s primeri dobrih praks in praktičnimi navodili za takojšnjo uporabo - brez dodatnih razlag ali uvajanj.
Idealni so za vsakodnevno delo komunikatorjev, odgovornih oseb, vodij projektov in širših ekip, ki želijo izboljšati svojo komunikacijo.

NAROČI E PRIROČNIK

PRIPRAVA VSEBIN ZA DIGITALNE PRODAJNE POTI

Namen e-priročnikov je, da z jasnimi in uporabnimi nasveti podprejo reševanje vaših komunikacijskih izzivih. Ponujajo zgoščeno strokovno strukturirano vsebino s primeri dobrih praks in praktičnimi navodili za takojšnjo uporabo - brez dodatnih razlag ali uvajanj.
Idealni so za vsakodnevno delo komunikatorjev, odgovornih oseb, vodij projektov in širših ekip, ki želijo izboljšati svojo komunikacijo.

NAROČI E PRIROČNIK

CENE E-PRIROČNIKOV

  • Komunikatorjem za reševanje konkretnih komunikacijskih izzivov
  • Odgovornim osebam in vodjem za dvig komunikacijskih kompetenc
  • Podjetjem, institucijam in društvom, ki se odločajo za nadgradnjo obstoječega sistema komunikacije
  • Podjetjem, institucijam in društvom za načrtovanje, izvedbo in evalvacijo strateške komunikacije

SKUPNOST

SKUPNOST ZNANJA, IZKUŠENJ IN PODPORE. SKUPAJ GRADIMO PROSTOR ZA ODGOVORNO KOMUNIKACIJO.

Ponujamo prostor za izmenjavo in prenos znanja, izkušenj in veščin s področja strateške komunikacije. Redno objavljamo temo tedna in vas vabimo, da z nami in drugimi člani_cami skupnosti delite svoje izkušnje in primere dobrih praks. Naš cilj je soustvarjati okolje, kjer rastejo dobre prakse in medsebojna podpora.

Poišči dobre prakse, mnenja in znanje:

  • v rubriki TEMA TEDNA, dostopne so na povezavi,
  • v neformalnem POGOVORU OB KAVI (30 minut neobvezne razprave),
  • na strokovnem pogovoru o konkretnem komunikacijskem izzivu na  STROKOVNEM SREČANJU (90 minut), 
  • v KLEPETALNICI, kjer oddaš svoje mennje, primer dobre prakse na temo tedna.
PREBERI VEČ

ZAKAJ NAM LAHKO ZAUPATE

Image

Več kot 25 let praktičnih izkušenj

Vsak projekt je edinstvena zgodba. V 25 letih smo se naučili, da je prilagajanje konkretnim komunikacijskim ciljem ključ do uspeha. Prisluhnemo vam, z vami zasnujemo komunikacijsko strategijo, ki deluje, in jo skupaj uresničimo.

Image

Več kot 75 zadovoljnih naročnikov

Z naročniki gradimo dolgoročne odnose, ki temeljijo na zaupanju, sodelovanju in doseženih rezultatih. Naš cilj ni enkratna storitev, temveč stalen razvoj in podpora komunikatorjem, širšim ekipam in vodstvu. 

Image

Več kot 150 uspešno zaključenih projektov

Naši komunikacijski načrti so konkretni in prilagojeni izvedljivi komunikacijski praksi. Vedno z jasnimi komunikacijskimi cilji in kazalniki za uspeh - enako za preproste pobude kot kompleksne projekte.

Image

Več kot 20 različnih strokovnih predavanj

Za komunikatorje, širše ekipe in vodstva izvajamo izobraževanja z delavnicami za razvoj ključnih elementov strateškega komuniciranja. Osnova je jasna, pregledna, enotna in ciljno usmerjena komunikacija z vsemi skupinami. 

Image

Več kot 10 let vodenja lokalnih glasil ter izdaje znanstvenih in strokovnih publikacij

Sodelovali smo pri izdaji različnih publikacij, od urednikovanja lokalnih glasil do tehničnega urejanja znanstvene in strokovne literature. V publikacijah različnih stanovskih organizacij smo objavljali tudi strokovne članke o strateški komunikaciji.

KOGA SMO ŽE PODPRLI

SLIDER

Z VAMI SMO ZA VAS

Image

Skupaj z vami oblikujemo komunikacijo, ki gradi odnose in zaupanje, omogoča prilagajanje spremembam in ustvarja prostor za sodelovanje. 

Smo strokovnjaki za strateško komuniciranje z več kot 25-letnimi izkušnjami. Združujemo preverjene prakse z aktualnimi pristopi, vključujemo tudi sodobno tehnologijo.

Sodelujemo s podjetji, občinami, ministrstvi, institucijami javne uprave, raziskovalnimi in izobraževalnimi institucijami, društvi in nevladnimi organizacijami.

Naša prednost je razumevanje različnih okolij in prilagajanje specifičnim komunikacijskim ciljem in izzivom.

Nudimo svetovanje in izvedbo strateške komunikacije ter prenos znanja in izkušenj za vzpostavitev kompetentnih internih ekip.

VEČ O NAS

KONTAKTIRAJTE NAS