IZVEDBA: znanje, izkušnje in veščine, ki naredijo razliko
Izvedba strategije komuniciranja oziroma komunikacijskih načrtov je tesno povezana s strokovnim znanjem, praktičnimi izkušnjami in pridobljenim veščinam na področju komuniciranja in komunikacije.
Izvedbo podpiramo tako s prenosom znanja in izkušenj na izobraževalnih tečajih ali z gradnjo komunikacijskih veščin na delavnicah, ki so lahko namenjene vzpostavi strateške komunikacije in komunikacijskih načrtov ali pa s konkretnimi komunikacijskimi izzivi.
Podpora pri izvedbi strateške komunikacije lahko vključuje tudi podporo pri pripravi letnih komunikacijskih načrtov in uredniških dnevnikov, ali pa organizacijo in izvedbo posameznih komunikacijskih aktivnosti.
IZOBRAŽEVALNI TEČAJI: prenos znanja in izkušenj za načrtovanje in izvedbo strateške komunikacije, komunikacijskih načrtov in komunikacije s pomemebnimi skupinami
Za uspešno izvedbo strateške komunikacije in komunikacijskih načrtov so pomembni usposobljeni komunikatorji, ki združujejo znanje in izkušnje s strateškim pristopom ter operativno izvedbo.
Organiziramo izobraževalne tečaje, kjer delimo potrebna znanja in veščine, nujne za učinkovito komuniciranje. Na ta način pomagamo vzpostaviti kompetentne komunikatorje, da lahko samostojno izvajajo in izboljšujejo komunikacijske načrte.
Izobraževalni tečaji so lahko za večje ali manjše skupine oziroma individualni.
DELAVNICE: gradnja komunikacijskih veščin za pripravo stratevije komunikacije, komunikacijskih načrtov in za reševanje konkretnih komunikacijskih izzivov
Z delavnicami za pripravo stratevije komunikacije, komunikacijskih načrtov ali za reševanje konkretnih komunikacijskih izzivov gradimo komunikacijske veščine, ki so postrebne za poglobljeno reševanje specifičnih, konkretnih komunikacijskih izzivov, s katerimi se srečujejo komunikatorji ali skupina za komunikacijo.
Namenjene so različnim skupinam, od vodstva do zaposlenih, ki so v stiku s strankam, članom skupine za komunikacijo ali zaposlenim v posameznih organizacijskim enotam.
Cilj je ozavestiti pomen komunikacije pri zaposlenih, da bodo razumeli specifične komunikacijske procese, se osredotočili na doseganje komunikacijskih ciljev in izkazovali empatijo do sodelavcev ter drugih partnerjev v komunikaciji.
SVETOVANJE: svetovanje pri pripravi strateške komunikacije ali izvedbi komunikacijskih načrtov
Pri prirpavi starteške komunikacije obravnavamo vsaka ogranizacijo, podjetje ali društvo kot edinstveno entiteto, tako zaradi posameznikov, ki jo sestavljajo kot zaradi posvlovnih, ustanovnih in drugih ciljev.
Svetovanje temelji na načelih strateške komunikacije, tako pri načrtovanju starteške komunikacije in komunikacijskih načrtov kot pri njihovi izvedbi - pri pripravi vsebine komunikacijskih sporočil, izbire komunikacijskih kanalov in orodij ali pri evalvaciji komunikacijskih procesov ali aktivnosti.
IZVEDBA: sodelovanje pri izvedbi komunikacijskih aktivnosti
Pri prvi izvedbi komunikacijskih načrtov lahko prihaja do obremenitev rednih sodelavcev ali potreb po občasnih sodelavcih oziroma pa zaradi novih komunikacijskih kanalov in orodij nastane kadrovska stiska. Kot izvajalec lahko prevzamemo pripravo komunikacijskih kanalov in orodij ali pa del aktivnosti zapisanih v komunikacijskem načrtu.
Izvedba pa lahko vključuje tudi komunikacijske aktivnosti povezane z določenim orodjem ali kanalom, ali pa pripravo, organizacijo in distribucijo izbrabih komunikacijskih sporočil.
EVALVACIJA: skrb za kvalitetno izvedbo komunikacijskih načrtov in aktivnosti
Naša zavezanost komunikacijski odličnosti se kaže v tem, da redno spremljamo in ocenjujemo uspešnost pri uresničevanju komunikacijskih ciljev, izvedbo komunikacijskih aktivnosti in načrtov ter podporo komunikacije poslovnim, ustanovnim in drugim ciljem organizacije.
S tem zagotovimo vzpstavitev trajnostnega modela komunikacije, ki podpira organizacijo z uspešnim upravljanje sprememb v družbi in spremljanjem komunikacijskih trendov.
Zaključek
Izvedba strategije komunikacije in komunikacijskih načrtov je zapleten proces, ki zahteva kombinacijo znanja, izkušenj, veščin in seveda prilagodljivost. Ne glede na to, ali potrebujete svetovanje glede strategije, usposabljanja ekipe ali samo izvedbo, vam nudimo strokovno podporo in rešitve, ki so prilagojene vašim komunikacijskim ciljem.