KOMUNIKACIJSKA ODLIČNOST: osnova za trajno komunikacijo
Komunikacijska odličnost je osnova za trajno komunikacijo in uspešno delovanje vsake organizacije, ne glede na njeno velikost ali področje delovanja. Odlični komunikatorji izstopajo tako zaradi svojih znanj in veščin, kot tudi zaradi načina organizacije dela in zaradi vrednost, ki jim sledijo. Verjamemo, da je komunikacijska odličnost dosegljiva in da jo lahko dosežemo vsi, ki si prizadevamo za prijetno in učinkovito delovno okolje, ki temelji zaupanju in spoštovanju.
ZNANJE IN VEŠČINE: abeceda komunikacijske odličnosti
Odličen komunikator ima bogato znanje in močno strokovno podlago o komunikaciji. Omenjeni spekter je širok, zajema tako sposobnost strateškega načrtovanja komunikacije kot izvedbo komunikacijskega načrta s prilagajanjem sporočil različnim ciljnim skupinam. Vse bolj pomembni sta tudi veščini upravljanja sprememb in krizne komunikacije. Potrebno znanje in praktične izkušnje vam pomagamo graditi z različnimi izobraževanji, delavnicami, svetovanjem in s sodelovanjem pri izvedbi.
ORGANIZACIJA DELA: prijetno in učinkovito delovno okolje
Prijetno delovno okolje ter jasno strukturiramo in učinkovito organizirano delo so ključni stebri komunikacijske odličnosti. Dobro organizirani člani skupine za komunikacijo si ustvarijo prijetno delovno okolje, ki upošteva tudi preference posameznikov pri upravljanju komunikacijskih orodij in kanalov oziroma skupin deležnikov. Za učinkovito organizacijo dela pa člani skupine za komunikacijo opravljajo jasno strukturirano delo, z obvladljivo količino nalog in primerno količino zasebnega življenja. Pri tem jim pomaga tudi umetna inteligenca, ki zanje opravi rutinske naloge, ali pa virtualni pomočniki, ki prevzamejo določene naloge. Za učinkovito organizacijo procesov dela pri načrtovanju strateške komunikacije in kasneje pri njeni izvedbi pripravljamo različne delavnice, tako za komunikatorje kot za svetovalce in izvedbene sodelavce.
VREDNOTE: zaupanje in sodelovanje
Ugotavljamo, da komunikacijsko odličnost podpira več stebrov. Poleg znanja in veščin ter prijetnega in učinkovitega delovnega okolja so ključne tudi vrednote, ki jim sledimo. Ključni vrednoti sta zaupanje in sodelovanje, ki omogočata odprto in učinkovito tako interno komunikacijo kot komunikacije z drugimi skupinami deležnikov. Gradnja odnosov je pomembna za uresničevanje komunikacijskih ciljev danes, gradnja trajnih odnosov pa za doseganje komunikacijskih ciljev jutri. Pomagamo vam vzpostaviti in graditi te vrednote, skozi izobraževanja, delavnice ali kot izvajalec komunikacijskih aktivnosti.
PROAKTIVNO DELOVANJE: podpora pri pridobivanju novega znanja in veščin
S spodbujanjem komunikacijske odličnosti se gradi okolje, kjer se spodbuja proaktivno delovanje, ki je usmerjeno v spremljanje vedno novih komunikacijskih izzivov ter iskanju odgovorov nanje s pridobivanjem novega znanja in veščin. Pomagamo vam, da s pomočjo umetne inteligence sledite zadnjim trendom na področju komuniciranja. Izbira platform in orodij ter njihova uporaba v posameznih fazah delovnih procesov je predvsem odvisna od tehnološkega znanja članov komunikacijske skupine ter njihovega odnosa do novih tehnologij. Umetno inteligenco vam približam, da postane vaš partner oziroma pomemben del podpornega okolja.
STIMULATIVNO DELOVNO OKOLJE: za spodbujanje kreativnosti
Pomemben steber komunikacijske odličnosti je tudi stimulativno delovno okolje, ki spodbuja kreativnost, sodelovanje in podporo, kar je ključno za dolgotrajen uspeh strateške komunikacije in njene izvedbe. Samo tako se lahko dolgoročno ohranijo in razvijajo komunikacijske veščine ter prenesejo najsodobnejše prakse v komunikacijske procese.
KOMUNIKACIJSKA ODLIČNOST: pomembna konkurenčna prednost
Komunikacijska odličnost je sestavljena iz kombinacije znanja, veščin, organizacije dela in vrednot. Prav zaupanje, sodelovanje in prilagajanje novim komunikacijskim izzivom nam omogočajo, da uspešno komuniciramo na dolgi rok. V sodelovanju z vami gradimo komunikacijsko odličnost, ki vam pomaga pri upravljanju sprememb, gradnji zadovoljstva pri komuniciranju in pomembna konkurenčna prednost za gradnjo trajnih odnosov.