KOMUNIKACIJSKA ODLIČNOST: osnova za vzpostavitev trajnostne komunikacijo

Komunikacijska odličnost je osnova za trajnostno komunikacijo in uspešno delovanje vsake organizacije, ne glede na njeno velikost ali področje delovanja. Odlični komunikatorji izstopajo tako zaradi svojih znanj, izkušenj in veščin, kot tudi zaradi načina organizacije dela in zaradi vrednot, ki jim sledijo.
Verjamemo, da je komunikacijska odličnost dosegljiva  v vseh organizacijah, ne glede na njeno velikost ali področje delovanja, in da jo lahko dosežemo vsi, ki si prizadevamo za prijetno in učinkovito delovno okolje.

ZNANJE, IZKUŠNJE IN VEŠČINE: abeceda komunikacijske odličnosti

Odličen komunikator ima bogato znanje, močno strokovno podlago o komunikaciji ter izkušnje in veščine. Spekter strokovnega znanja o komunikaciji je izredno širok, zajema tako sposobnost strateškega načrtovanja komunikacije kot izvedbo komunikacijskega načrta s prilagajanjem sporočil različnim ciljnim skupinam. Vse bolj pomembni sta tudi veščini upravljanja sprememb in krizne komunikacije.
Potrebno znanje in praktične izkušnje vam pomagamo graditi z različnimi izobraževanji, delavnicami, svetovanjem in s sodelovanjem pri izvedbi.

ORGANIZACIJA DELA: stimulativno in učinkovito delovno okolje

Stimulativno in učinkovito delovno okolje sta ključna stebra komunikacijske odličnosti. Pri gradnji stimulativnega delovnega okolja smo pozorni na motivacijo in preference komunikatorjev, kar postavi temelj za zanimivo in s tem prijetno delovno okolje.
Za učinkovito delovno okolje pa je pomembna jasna struktura delovnih procesov in odgovornost za komunikacijske aktivnosti, z obvladljivo količino nalog in primerno količino zasebnega življenja. 
Za učinkovito organizacijo procesov dela pri načrtovanju strateške komunikacije in kasneje pri njeni izvedbi pripravljamo različne delavnice, tako za komunikatorje kot za svetovalce in izvedbene sodelavce.

VREDNOTE: zaupanje in sodelovanje

Komunikacijska odličnost temelji na različnih elementih, poleg znanja in veščin ter prijetnega in učinkovitega delovnega okolja, so ključne tudi vrednote, ki jim sledijo komunikatorji.
Ključni vrednoti sta zaupanje in sodelovanje, saj omogočata odprto in učinkovito tako interno komunikacijo kot komunikacije z drugimi, pomembnimi skupinami posameznikov.
Cilj komunikacije je gradnja odnosov, kar je pomembna za uresničevanje komunikacijskih ciljev oziroma poslovnih, ustanovnih in drugih ciljev danes, gradnja trajnih odnosov pa je pomembna za doseganje komunikacijskih ciljev v prihodnje.
Skozi izobraževanja, delavnice ali kot izvajalec komunikacijskih aktivnosti vam pomagamo vzpostaviti obe vrednoti, zaupanje in sodelovanje. 

PROAKTIVNO DELOVANJE: novo znanje, izkupnje in veščine

S spodbujanjem komunikacijske odličnosti se gradi okolje, ki spodbuja proaktivno delovanje, spremljanje trendov v okolju in novih trendov na področju komuniciranja.  Proaktivno okolje je usmerjeno v prihodnje komunikacijske izzive in iskanje odgovorov nanje, tudi s pridobivanjem novega znanja in veščin.

KREATIVNO DELOVANJE: novi komunikacijski kanali in orodja

Kreativno delovanje pomeni iskanje novih načinov za gradnjo odnosov s pomembnimi skupinami posameznikov, tako z urpaobo novih komunikacijskih kanalov in orodij. Slednje je ključno za dolgotrajen uspeh strateške komunikacije in njene izvedbe. 

KOMUNIKACIJSKA ODLIČNOST: pomembna konkurenčna prednost

Komunikacijska odličnost je sestavljena iz kombinacije znanja, veščin, organizacije dela in vrednot. Prav zaupanje in sodelovanje ter prilagajanje komunikacije novim izzivom nam omogoča, da lahko uspešno vzpostavljamo odnose s pomembnimi skupinami posameznikov na dolgi rok.

Zaključek

V sodelovanju z vami gradimo komunikacijsko odličnost, ki vam pomaga pri upravljanju sprememb, gradnji zadovoljstva pri komuniciranju in gradnji trajnih odnosov s pomembnimi skupinami posameznikov.