UMETNA INTELIGENCA: podpora tako pri komunikacijski strategiji in komunikacijskih načrtih kot pri njihovi izvedbi

Umetna inteligenca postaja orodje pri načrtovanju in izvedbi komunikacijskih strategij in načrtov ter optimizaciji njihove izvedbe oziorma komunikacijskih procesov in aktivnosti.
Pri načrtovanju strateške komunikacije omogoča prepoznavanje družbenih trendov in analizo velikih količin podatkov – lahko na ravni celotne družbe ali pa samo v izbrani panogi ali skupini deležnikov.
Pri izvedbi komunikacijskih načrtov pa lahko z umetno inteligenco prilagajamo komunikacijska sporočila posameznim ciljnim skupinam, avtomatiziramo ponavljajoče komunikacijske aktivnosti, organiziramo delo z virtualnimi asistenti ali ocenimo uspešnost komunikacijskih procesov in aktivnosti. 
Izbira platform in orodij umetne inteligence ter njihova uporaba v posameznih fazah načrtovanja in izvedbe strateške komunikacije je odvisna predvsem od tehnološkega znanja komunikatorjev in njihovega odnosa do novih tehnologij.
Umetno inteligenco vam približam, da postane vaš partner oziroma pomemben del podpornega okolja.

STRATEŠKA KOMUNIKACIJA: obdelava ogromnih količin podatkov

Priprava uspešne strateške komunikacije zahteva različne analize, kar vključuje obdelavo velike količine podatkov in informacij. Umetna inteligenca je orodje za celovito ali segmentirano zbiranje in analizo velikih količin podatkov, kar nam omogoča učinkovito načrtovanje komunikacije, izbire kanalov in orodij, ter prilagajanje sporočil.
Ena od oblik je vzpostavistev CHAT GPT pomočnika, ki kot virtualni asistent opravi različne naloge. Kvaliteta opravljenih nalog je odvisna predvsem od navodil, ki jih prejmejo.

IZVEDBA KOMUNIKACIJSKIH NAČRTOV: prevzem rutinskih nalog in priprava pesonaliziranih sporočil

Umetna inteligenca je orodje, ki lahko nadomesti komunikatorja pri izvedbi ponavljajočih komunikacijskih aktivnostih. Najpogosteje pri pripravi in analizi vsebin za družbena omrežja, mailinge in spletne strani, lahko prevzame najpogostejša vprašanja in odgovore ali druge komunikacijske aktivnosti.
Uporaba umetne inteligence kot orodja za izvedbo ponavljajočih komunikacijskih aktivnostih omogoča komunikatorjem, da se osredotočijo na strateško načrtovanje in evalvacijo komunikacijskih načrtov, procesov in aktivnosti.
Umetna inteligenca kot orodje za pomoč pri izvedbi komunikacijskih načrtov zahteva poseben pristop oziroma pozornost pri vzpostavljanju navodil. Po eni strani zaradi prilagoditve zastavljeni strategiji komuniciranja, po drugi strani pa ker je nastala v drugem kulturnem okolju.

EVALVACIJA: spremljanje objav in družbenih trendov v realnem času

Umetna inteligenca omogoča spremljanje objav in odzivov nanje, vključno s komentarji na družbenih omrežjih in forumih. Napredni algoritmi lahko spremljajo digitalno merljive kazalnike uspeha komunikacijskih načrtov, merijo vpliv posameznih aktivnosti na zastavljene komunikacijske cilje in identificirajo najbolj uspešne komunikacijske procese in aktivnosti ter druge procese in aktivnosti, ki bi jih bilo potrebno izboljšati.

Zaključek

Umetna inteligenca je lahko pomemben partner pri načrtovanju in izvedbi strateške komunikacije. Prednost pri uporabi umetne inteligence je prihranek časa pri ponavljajočih komunikacijskih aktivnostih, analizi velikih količin podatkov in informacij, kar vključuje tudi pregledovanje družbenih trendov v realnem času.
Prihranjen čas lahko izkoristite tudi za pridobivanje novih znanj in veščin na področju komuniciranja ali za reševanje komunikacijskih izzivov.