PODROČJA DELA - JAVNA UPRAVA, RAZISKOVALNO-IZOBRAŽEVALNE INSTITUCIJE, DRUŠTVA IN PODJETJA
STRATEGIJA
- Izdelava strategije komuniciranja za učinkovito komuniciranje z različnimi deležniki: mediji, odločevalci, financerji, raziskovalci in drugimi.
- Izdelava strategije komuniciranja z različnimi komunikacijskimi cilji: od obveščanja do vključevanja v procese odločanja ali spreminjanja stališč in navad.
- Priprava strategije komuniciranja za upravljanje sprememb in izbiro orodij za spremljanje trendov: vključuje lahko tudi uporabo umetne inteligence.
- Oblikovanje strategije komuniciranja za razvojne projekte: zahtevajo lahko prerazporeditev prioritet in spremembo vrednot, kot so večji infrastrukturni ali okoljevarstveni projekti.
- Priprava protokola za krizno komuniciranje.
- Priprava protokola za učinkovito interno komuniciranje.
- Evalvacija strategije komuniciranja in spremljanje njenega uresničevanja s ključnimi kazalnik: od števila vključenih občank/državljanov do sprememb navad ali podpore razvojnim projektom. Vključuje lahko tudi uporabo umetne inteligence.
IZVEDBA
- Priprava letnih komunikacijskih načrtov: prilagojenim poslovnim in ustanovitvenim ciljem ter kardovskim in finančnim virom organizacije.
- Izdelava uredniških dnevnikov: sledijo letnim komunikacijskim načrtom ter protokolom za uporabo komunikacijskih kanalov in orodij.
- Delavnice za pripravo letnih komunikacijskih načrtov in uredniških dnevnikov: podpirajo uresničevanje komunikacijskih strategij.
- Podpora pri uporabi in optimizaciji komunikacijskih kanalov: spletnih strani, družbenih medijev in mailingov.
- Podpora pri uporabi in optimizaciji komunikacijskih orodij: dogodkih, sejmih, letakih in brošurah, tudi umetni inteligenci.
- Izvedba izbranih komunikacijskih aktivnosti: lahko posameznih ali pa v celoti.
- Svetovanje za učinkovito reševanje komunikacijskih konfliktov: znotraj organizacije ali z drugimi skupinami.
- Podpora pri gradnji kompetentne ekipe: komunikatorjev, svetovalcev ali izvajalcev.
- Izobraževanja za gradnjo komunikacijskih kompetenc: za komunikatorje, svetovalce in izvajalce.
- E-tečaji in E-priročniki za uspešno komunikacijo z izbranimi skupinami: prilagojeni specifičnim potrebam udeležencev.
UMETNA INTELIGENCA
- Vključevanje orodij ali platform v proces dela: za obdelavo velike količine podatkov pri načrtovanju in za zbiranje povratnih informaciji v realnem času.
- Prilagoditev orodij v obliki osebnih pomočnikov za pomoč pri izvedbi ponavljajočih se aktivnosti: priprava predlogov vsebin za uredniške dnevnike in letne komunikacijske načrte.
KOMUNIKACIJSKA ODLIČNOST
- Center je podporno okolje za izmenjavo mnenj, znanja in izkušenj: klepetalnica in forum.
- Tema tedna: ponuja odgovore na aktualne komunikacijske izzive povezane s komunikacijsko strategijo, izvedbo, evalvacijo ali uporabo sodobnih tehnologij.
- Gradnja prijetnega in stimulativnega delovnega okolja: prilagojeno specifičnim potrebam zaposlenih v javni upravi, podjetjem, društvom in drugim organizacijam, tako za komunikatorje kot za svetovalce in izvajalce.
- Podporno okolje za uporabo novih tehnologij: različnih orodij za analizo podatkov, avtomatizacijo rutinskih ali ponavljajočih delovnih procesov ter platform za sodelovanje.