IZOBRAŽEVANJE KOMUNIKACIJSKA ORODJA IN NAČINI UPORABE
Izobraževanje »Komunikacijska orodja in načini uporabe« je usmerjeno tako v izbor in uporabo komunikacijskih orodij, ki sledijo komunikacijskim ciljem, kot evalvaciji želena učinka komunikacije z uporabo komunikacijskih orodij in optimizacijo. Uporaba komunikacijskih orodij sledi komunikacijskim ciljem oziroma s komunikacijo podprla aktivnosti za doseganje zastavljenih ciljev podjetja, institucije ali društva.
KOMUNIKACIJSKA ORODJA, KI Z VSEBINO IN NAČINOM UPORABE SLEDIJO KOMUNIKACIJKSIM CILJEM.
Uporaba komunikacijskih orodij je pogosto povezana s priporočili drugih ali pa dinamiki komunikacijskih procesov, ki določajo delo komunikatorja ali odgovorne osebe za komunikacijo, kar lahko negativno vpliva na doseganje komunikacijskih ciljev oziroma zahteva dodatne vire za doseganje želenega učinka komunikacije.
VSEBINA IZOBRAŽEVANJA Z DELAVNICO
Na izobraževanju »Komunikacijska orodja in načini uporabe« se seznanimo s procesom postavitve komunikacijskih ciljev, določanja pomembnih skupin, analizo njihovih komunikacijskih navad in izbor komunikacijskih kanalov.
Potem se osredotočimo na izbor komunikacijskih orodij, načina uporabe doseganje komunikacijskih ciljev. Naš cilj je prenos znanja, izkušenj in veščin za samostojno načrtovanje izbora, načina uporabe in evalvacije komunikacijskih kanalov.
V zaključnem delu na konkretnem komunikacijskem izzivu udeležencev preverimo osvojeno znanje pridobljene izkušnje in veščine. Vključimo tudi priložnosti, ki jih ponuja sodobna tehnologija pri načrtovanju, načinu uporabe in evalvaciji učinka komunikacijskih orodij.
KOMU JE NAMNJENO IZOBRAŽEVANJE Z DELAVNICO?
- Komunikatorjem za reševanje konkretnih komunikacijskih izzivov povezanih z načini uporabe komunikacijskih orodij
- Odgovornim osebam in vodjem za vključevanje komunikacijskih orodij glede na komunikacijske cilje ter razpoložljive kadrovske in finančne vire
- Podjetjem, institucijam in društvom, ki se odločajo za način uporabe komunikacijskih orodij in strukturo komunikacije
- Podjetjem, institucijam in društvom, ki se odločajo za vključevanje sodobne tehnologije pri izbiri, uporabi in evalvaciji sodobne tehnologije
STRUKTURA DELA
- Strokovno znanje o načinih uporabe komunikacijskih orodij skladno s komunikacijskimi cilji
- Predstavitev procesa oblikovanja strateške komunikacije, postavitve komunikacijskih ciljev, izbora pomembnih skupin, izbire komunikacijskih kanalov in njihovi uporabi
- Primeri dobrih praks pri uporabi komunikacijskih orodij
- Uporabo sodobne tehnologije pri načrtovanju, uporabi in evalvaciji učinka komunikacijskih orodij
- Priporočila za uporabo komunikacijskih orodij glede na razpoložljive kadrovske in finančne vire
ZAKAJ SE UDELEŽITI IZOBRAŽEVANJA Z DELAVNICO V CENTRU ZA KOMUNIKACIJSKO ODLIČNOST PUBLICA?
V Centru za komunikacijsko odličnost PUBLICA se zavedamo, da je število in raznolikost komunikacijskih orodij in njihove uporabe lahko hkrati priložnost in past. Prav zato udeležence najprej seznanimo s procesi organizacije komunikacijske strategije, nato pa se lotimo konkretnih korakov izbora in načinov uporabe komunikacijskih orodij.
Pri tem posebej izpostavimo, da je načrtovanje in uporaba močno povezana s kadrovskimi in finančnimi viri. Celoten proces pa zahteva vsakokratno oceno učinka oziroma uspešnosti komunikacijske podpore aktivnostim, ki so usmerjene v doseganje zastavljenih ciljev podjetja, institucije ali društva.
Kaj dobite?
- Pregled procesa priprave komunikacijskih ciljev
- Proces izbora komunikacijskih orodij in načina uporabe
- Uredniški dnevnik kot orodje za postavitev protokolov in struktur sporočil
- Pregled priložnosti, ki jih ponuja sodobne tehnologija
- Pregled pridobljenega znanja, izkušenj in veščin na praktičnem primeru
VSEBINA IZOBRAŽEVANJA Z DELAVNICO PONUJA:
Izobraževanje »Komunikacijska orodja in načini uporabe« je usmerjeno v učinkovito uporabo komunikacijskih orodij, ki je pogojena z zastavljenimi komunikacijskimi cilji.
Pomemben del izobraževanja je zato tudi pregled procesa določanje komunikacijskih ciljev, ki določijo tako izbiro pomembnih skupin kot komunikacijskih kanalov za doseganje zastavljenih ciljev podjetja, institucije ali društva.
CENE IZOBRAŽEVANJ Z DELAVNICO
Izobraževanje je standardizirano, poteka 1 delovni dan od 8.30 do 15.00. Vsebina pa se lahko tudi prilagodi predvidenem času predavanja.
KAJ VAM LAHKO ŠE PONUDIMO?
- Mentorska podpora pri uvajanju komunikacijskega načrta in uredniških dnevnikov v komunikacijske procese
- Izobraževanja z delavnicami in e-vsebine za prenos znanja in izkušenj o pripravi komunikacijskih načrtov in uredniških dnevnikov
ZAKAJ NAM LAHKO ZAUPATE

Več kot 25 let praktičnih izkušenj
Vsak projekt je edinstvena zgodba. V 25 letih smo se naučili, da je prilagajanje konkretnim komunikacijskim ciljem ključ do uspeha. Prisluhnemo vam, z vami zasnujemo komunikacijsko strategijo, ki deluje, in jo skupaj uresničimo.

Več kot 75 zadovoljnih naročnikov
Z naročniki gradimo dolgoročne odnose, ki temeljijo na zaupanju, sodelovanju in doseženih rezultatih. Naš cilj ni enkratna storitev, temveč stalen razvoj in podpora komunikatorjem, širšim ekipam in vodstvu.

Več kot 150 uspešno zaključenih projektov
Naši komunikacijski načrti so konkretni in prilagojeni izvedljivi komunikacijski praksi. Vedno z jasnimi komunikacijskimi cilji in kazalniki za uspeh - enako za preproste pobude kot kompleksne projekte.

Več kot 20 različnih strokovnih predavanj
Za komunikatorje, širše ekipe in vodstva izvajamo izobraževanja z delavnicami za razvoj ključnih elementov strateškega komuniciranja. Osnova je jasna, pregledna, enotna in ciljno usmerjena komunikacija z vsemi skupinami.

Več kot 10 let vodenja lokalnih glasil ter izdaje znanstvenih in strokovnih publikacij
Sodelovali smo pri izdaji različnih publikacij, od urednikovanja lokalnih glasil do tehničnega urejanja znanstvene in strokovne literature. V publikacijah različnih stanovskih organizacij smo objavljali tudi strokovne članke o strateški komunikaciji.
KOGA SMO ŽE PODPRLI
SLIDER
Z VAMI SMO ZA VAS

Skupaj z vami oblikujemo komunikacijo, ki gradi odnose in zaupanje, omogoča prilagajanje spremembam in ustvarja prostor za sodelovanje.
Smo strokovnjaki za strateško komuniciranje z več kot 25-letnimi izkušnjami. Združujemo preverjene prakse z aktualnimi pristopi, vključujemo tudi sodobno tehnologijo.
Sodelujemo s podjetji, občinami, ministrstvi, institucijami javne uprave, raziskovalnimi in izobraževalnimi institucijami, društvi in nevladnimi organizacijami.
Naša prednost je razumevanje različnih okolij in prilagajanje specifičnim komunikacijskim ciljem in izzivom.
Nudimo svetovanje in izvedbo strateške komunikacije ter prenos znanja in izkušenj za vzpostavitev kompetentnih internih ekip.