DIGITALIZACIJA KOMUNIKACIJE: PRODAJNIH POTI, KLJUČNIH SPOROČIL IN ZA MOBILIZACIJO PODPORNIKOV
Digitalizacija komunikacije: prodajnih poti, ključnih sporočil in za mobilizacijo podpornikov je pogosteje odvisna od tehnološkega znanja komunikatorjev ali odgovornih oseb za komunikacijo kot od komunikacijskih ciljev, zato so učinki niso skladni s pričakovanji ali vloženim virom.
DIGITALIZACIJA KOMUNIKACIJE KOT PODPORA AKTIVNOSTIM ZA DOSEGANJE ZASTAVLJENIH CILJEV
V Centru za komunikacijsko odličnost PUBLICA komunikatorje in odgovorne osebe za komunikacijo podpremo najprej pri strateškem načrtovanju, nato pa pri strokovni izvedbi in evalvaciji digitalizacije prodajnih poti, ključnih sporočil in mobilizacijo podpornikov.
ZAKAJ DIGITALIZACIJA KOMUNIKACIJE?
Digitalna komunikacija je pogosto zreducirana na postavitev spletnih strani, kjer se predstavljajo podjetja, institucije javne uprave, raziskovalne-izobraževalne institucije, društva in nevladne organizacije. V poplavi digitalnih informacij pa je za uspešno prodajo, prenos sporočil ali mobilizacijo podpornikov potrebno vključiti tudi druge digitalne kanale oziroma orodja. Katera, kdaj, kako in zakaj pa je močno povezano z zastavljenimi komunikacijskimi cilji in komunikacijskim navadam izbranih pomembnih skupin.
KAKO LAHKO SODELUJEMO?
Pri digitalizaciji komunikacije, prodajnih poti, prenosu sporočil in mobilizaciji podpornikov smo pri digitalizaciji prodajnih poti pozorni na prodajni proces, pri digitalizaciji ključnih sporočil na organizacijo dvosmerne komunikacije in pri mobilizaciji podpornikov na proces oblikovanja stališč in vrednot.
Procese nato skupaj s komunikatorjem ali odgovorno za komunikacijo digitaliziramo, najprej s prenovo obstoječih komunikacijskih kanalov in orodij, nato pa z uvajanjem novih. Pri tem smo pozorni na kadrovske in finančne vire, ki jih imajo podjetja, institucije javne uprave, raziskovalne-izobraževalne institucije, društva in nevladne organizacije.
KOMU JE NAMENJENA?
Digitalizacija komunikacije, prodajnih poti, prenosu ključnih sporočil in za mobilizacijo podpornikov je namenjena vsem, ki želijo z digitalizacijo prodajnih poti, prenosom ključnih sporočil ali pri mobilizaciji podpornikov doseči tudi uporabnike digitalnih komunikacijskih kanalov.
KAJ DOBITE?
V Centru za komunikacijsko odličnost PUBLICA pripravimo strategijo komunikacije, komunikacijski načrt in uredniški dnevnik za digitalizacijo komunikacije, prodajnih poti, za prenos ključnih sporočil ali za mobilizacijo podpornikov.
Podpremo vas tudi pri izvedbi in vas opozorimo na tehnološke spremembe, ki bi jih bilo pametno vključiti v sistem komunikacije. Sledi evalvacija, ki je osredotočena na realizacijo komunikacijskih ciljev bolj kot na odziv pomembnih skupin na digitalnih kanalih.
Razvoj digitalnih komunikacijskih kanalov
Pregled in nadgradnja obstoječih digitalnih kanalov za prodajo, prenos kljunih sporočil in mobilizacijo podpornikov.
Pripravo uredniških dnevnikov
Pripravo uredniških dnevnikov s protokoli objav in strukturo sporočil za enotno, razumljivo, jasno in pregledno komunikacijo na vseh kanalih in z vsemi pomembnimi skupinami.
Povezovanje digitalnih in tradicionalnih komunikacijskih pot
Za doseganje ključnih ciljev podjetja, institucije in društva povezujemo digitalno in tradicionalno komunikacijo ter spodnujamo člane pomembnih skupin, da prehajajo med komunikacijskimi procesi.
Optimizacijo digitalnih procesov
Z analizo učinkovitosti digitalne komunikacije in doseganje zastavljenih komunikacijskih ciljev.
ZAKAJ IZBRATI CENTER ZA KOMUNIKACIJSKO ODLIČNOST PUBLICA?
JASNA STRATEGIJA. MOČNA SPOROČILA. TRAJNI UČINKI.
Pri načrtovanju in izvedbi strateške komunikacije smo osredotočeni na njeno realizacijo, zato smo načrtovanju strateške komunikacije dodali tudi izvedbo. V dogovoru z vami v komunikacijske procese vključujemo sodobne tehnologije.
Usmerjeni smo v pomembne skupine in uspešno komunikacijo oziroma gradnje odnosa, zaupanja in sodelovanja z njimi, kar je osnova za dolgoročno doseganje zastavljenih ciljev.
Zavedamo se, da je komunikacijska strategija živ dokument, zato sledi spremembam v organizaciji ali družbi.
KAJ VAM LAHKO ŠE PONUDIMO?
- Delavnice za usklajeno in učinkovito izvedbo komunikacijskega načrta in uredniškega dnevnika.
- Mentorska podpora pri uvajanju komunikacijskega načrta in uredniških dnevnikov v komunikacijske procese
- Izobraževanja z delavnicami in e-vsebine za prenos znanja in izkušenj o pripravi komunikacijskih načrtov in uredniških dnevnikov
ZAKAJ NAM LAHKO ZAUPATE

Več kot 25 let praktičnih izkušenj
Vsak projekt je edinstvena zgodba. V 25 letih smo se naučili, da je prilagajanje konkretnim komunikacijskim ciljem ključ do uspeha. Prisluhnemo vam, z vami zasnujemo komunikacijsko strategijo, ki deluje, in jo skupaj uresničimo.

Več kot 75 zadovoljnih naročnikov
Z naročniki gradimo dolgoročne odnose, ki temeljijo na zaupanju, sodelovanju in doseženih rezultatih. Naš cilj ni enkratna storitev, temveč stalen razvoj in podpora komunikatorjem, širšim ekipam in vodstvu.

Več kot 150 uspešno zaključenih projektov
Naši komunikacijski načrti so konkretni in prilagojeni izvedljivi komunikacijski praksi. Vedno z jasnimi komunikacijskimi cilji in kazalniki za uspeh - enako za preproste pobude kot kompleksne projekte.

Več kot 20 različnih strokovnih predavanj
Za komunikatorje, širše ekipe in vodstva izvajamo izobraževanja z delavnicami za razvoj ključnih elementov strateškega komuniciranja. Osnova je jasna, pregledna, enotna in ciljno usmerjena komunikacija z vsemi skupinami.

Več kot 10 let vodenja lokalnih glasil ter izdaje znanstvenih in strokovnih publikacij
Sodelovali smo pri izdaji različnih publikacij, od urednikovanja lokalnih glasil do tehničnega urejanja znanstvene in strokovne literature. V publikacijah različnih stanovskih organizacij smo objavljali tudi strokovne članke o strateški komunikaciji.
KOGA SMO ŽE PODPRLI
SLIDER
Z VAMI SMO ZA VAS

Skupaj z vami oblikujemo komunikacijo, ki gradi odnose in zaupanje, omogoča prilagajanje spremembam in ustvarja prostor za sodelovanje.
Smo strokovnjaki za strateško komuniciranje z več kot 25-letnimi izkušnjami. Združujemo preverjene prakse z aktualnimi pristopi, vključujemo tudi sodobno tehnologijo.
Sodelujemo s podjetji, občinami, ministrstvi, institucijami javne uprave, raziskovalnimi in izobraževalnimi institucijami, društvi in nevladnimi organizacijami.
Naša prednost je razumevanje različnih okolij in prilagajanje specifičnim komunikacijskim ciljem in izzivom.
Nudimo svetovanje in izvedbo strateške komunikacije ter prenos znanja in izkušenj za vzpostavitev kompetentnih internih ekip.