PRIPRAVA KOMUNIKACIJSKIH NAČRTOV IN UREDNIŠKIH DNEVNIKOV

Priprava komunikacijskih načrtov in uredniških dnevnikov je proces, v katerem komunikacijsko strategijo »prevedemo« v konkretne komunikacijske aktivnosti, ki so terminsko in izvedbeno opredeljene. Komunikacijski načrti in komunikacijski dnevniki omogočajo pregledno izvajanje komunikacije v večjih skupinah oziroma v skupinah, ki nimajo lastnega oddelka za komunikacijo in kadar je več komunikatorjev.

STRUKTURA KOMUNIKACIJE V KOMUNIKACIJSKIH NAČRTIH IN UREDNIŠKIH DNEVNIKIH PONUJA PREGLEDNO IZVAJANJE IN CILJNO USMERJENO KOMUNIKACIJO V PRAKSI.

Komunikacijski načrti in uredniški dnevniki so operativno orodje, ki:

  • ohranjajo ciljno usmerjenost sporočil ne glede na komunikacijski kanal ali komunikatorja,
  • prihranijo čas za ponavljajoča se usklajevanja o protokolih objav ali strukturi sporočil,
  • omogočajo usklajevanje delovanje vseh članov komunikacijske ekipe,
  • omogočajo hitro vključevanje novih članov ekipe,
  • gradijo in ohranjajo dogovorjene standarde komunikacije v podjetju, organizaciji ali društvu.
  • omogočajo pregled nad celotnim komunikacijskim ciklom.

ZAKAJ KOMUNIKACIJSKI NAČRT?

Komunikacijski načrt poveže konkretne komunikacijske strategije s komunikacijskimi aktivnostmi v praksi. Pomemben je, ker je še tako dobra komunikacijska strategija brez komunikacijskega načrta težko uresničljiva.

Komunikacijski načrt lahko pripravite za komunikacijsko strategijo celotnega podjetja, institucije in društva ali pa za konkretne komunikacijske izzive. Pomembno je, da izhajajo iz komunikacijske strategije in sledijo jasno zastavljenim ciljem. 

Kdaj je komunikacijski načrt posebej koristen?

  • pri večjih projektih, ki vključujejo več različnih organizacij,
  • pri komunikaciji v podjetjih, institucija in društvih, kjer je vključenih več skupin na različnih lokacijah,
  • ob zagonu novih storitev ali produktov, ki zahtevajo jasno, enotno, razumljivo komunikacijo,
  • ob organizacijskih spremembah, kjer je ključna usklajenost sporočil,
  • pri kontinuirani komunikaciji s pomembnimi skupinami.

Kaj vsebuje komunikacijski načrt?

Komunikacijski načrt je sestavljen iz strateškega dela, ki se navezuje na komunikacijsko strategijo, in operativnega dela, ki vsebuje seznam in koledar aktivnosti ter odgovorne osebe za izvedbo.

Strateški okvir vsebuje:

  • povezavo s komunikacijsko strategijo,
  • razlago komunikacijskih izzivov in z njimi povezano vsebino,
  • opredelitev ciljev komunikacije,
  • izbiro pomembnih skupin, komunikacijskih kanalov in orodij.

Operativni okvir vsebuje:

  • koledar aktivnosti po mesecih,
  • frekvenco aktivnosti, ki je prilagojena kadrovskim in finančnim virom,
  • odgovorne osebe,
  • orodja za evalvacijo.

ZAKAJ UREDNIŠKI DNEVNIK?

Uredniški dnevnik izhaja iz komunikacijskega načrta in ponuja strukturo za dosledno, jasno in ciljno usmerjeno komunikacijo z različnimi skupinami na različnih komunikacijskih kanalih.
Ključen je pri organizaciji vsebin, razporejanju nalog in ohranjanju enotnega tona, kar je še posebej pomembno v organizacijah, ki imajo več komunikatorjev. S tem se izognemo podvojenim ali neobjavljenim oziroma spregledanim objavam.

Kdaj je uredniški dnevnik nepogrešljiv?

  • pri komunikaciji na različnih komunikacijskih kanalih (splet, družbena omrežja, interni kanali, mediji).
  • za ohranjanje enotnega sloga, tona in vizualne podobe.
  • v skupinah, kjer je v ekipi več komunikatorjev, ki se izmenjujejo pri opravljanju nalog ali so prostorsko ločeni oziroma so člani različnih organizacijskih enot. 
  • pri projektih s stalnimi ali ponavljajočimi se vsebinami.
  • ko želite jasno opredeliti odgovornosti, roke in zbiranje odzivov.

Kaj vsebuje uredniški dnevnik?

V uredniškem dnevniku je opredeljena vsebina, kaj bomo komunicirali, termin, kdaj bomo komunicirali, preko katerih kanalov in način uporabe orodij. 

  • predlogi vsebin razdeljeni v koledarju in po komunikacijskih kanalih (splet, socialna omrežja, mediji, interna obvestila),
  • protokoli objav (kdo preveri, kdo odobri, kdo objavi),
  • struktura sporočil (obvezni vsebinski sklopi vseh sporočil),
  • opomniki za evalvacijo odziva in izboljšave.

KAKO LAHKO SODELUJEMO?

Na podlagi komunikacijske strategije skupaj pripravimo komunikacijski načrt. Najprej pripravimo pregled komunikacijskih procesov, nato skupaj opredelimo komunikacijske cilje in izberemo pomembne skupine, komunikacijske kanale in orodja.

Sledi priprava uredniškega dnevnika, ki je razumljiv in uporaben tudi za ekipe brez specializiranega komunikatorja. Na podlagi komunikacijskega načrta pripravimo vsebinski in terminski plan objav, protokole za objavo in strukturo sporočil. Za pregled nad izvedenimi aktivnostmi ali pa za prenos vsebin lahko v komunikacijske procese vključimo tudi sodobno tehnologijo. 

Komunikacijski načrt in uredniški dnevnik sta oblikovana kot živ dokument, ki se prilagaja spremembam v organizaciji ali okolju organizacije.

KAJ DOBITE?

Komunikacijski načrt z jasno časovnico komunikacijskih aktivnosti in razdeljenimi odgovornostmi

Uredniški dnevnik s protokoli objav in strukturami sporočil

ZAKAJ IZBRATI CENTER ZA KOMUNIKACIJSKO ODLIČNOST PUBLICA?

JASNA STRATEGIJA. MOČNA SPOROČILA. TRAJNI UČINKI.

Pri načrtovanju in izvedbi strateške komunikacije smo osredotočeni na njeno realizacijo, zato smo načrtovanju strateške komunikacije dodali tudi izvedbo. V dogovoru z vami v komunikacijske procese vključujemo sodobne tehnologije.

Usmerjeni smo v pomembne skupine in uspešno komunikacijo oziroma gradnjo odnosa, zaupanja in sodelovanja z njimi, kar je osnova za dolgoročno doseganje zastavljenih ciljev.

Zavedamo se, da je komunikacijska strategija živ dokument, zato sledi spremembam v organizaciji ali družbi.

KAJ VAM LAHKO ŠE PONUDIMO?

  • Delavnice za usklajeno in učinkovito izvedbo komunikacijskega načrta in uredniškega dnevnika.

VEČ INFORMACIJ
POŠLJI POVPRAŠEVANJE

  • Evalvacijo komunikacijskih aktivnosti in protokole za izboljšave

VEČ INFORMACIJ
POŠLJI POVPRAŠEVANJE

  • Svetovanje vodstvu, komunikatorjem in širšim ekipam

VEČ INFORMACIJ
POŠLJI POVPRAŠEVANJE

  • Mentorsko podporo pri uvajanju komunikacijskega načrta in uredniških dnevnikov v komunikacijske procese

VEČ INFORMACIJ
POŠLJI POVPRAŠEVANJE

  • Izobraževanja z delavnicami in e-vsebine za prenos znanja in izkušenj o pripravi komunikacijskih načrtov in uredniških dnevnikov

VEČ INFORMACIJ
POŠLJI POVPRAŠEVANJE

ZAKAJ NAM LAHKO ZAUPATE

Image

Več kot 25 let praktičnih izkušenj

Vsak projekt je edinstvena zgodba. V 25 letih smo se naučili, da je prilagajanje konkretnim komunikacijskim ciljem ključ do uspeha. Prisluhnemo vam, z vami zasnujemo komunikacijsko strategijo, ki deluje, in jo skupaj uresničimo.

Image

Več kot 75 zadovoljnih naročnikov

Z naročniki gradimo dolgoročne odnose, ki temeljijo na zaupanju, sodelovanju in doseženih rezultatih. Naš cilj ni enkratna storitev, temveč stalen razvoj in podpora komunikatorjem, širšim ekipam in vodstvu. 

Image

Več kot 150 uspešno zaključenih projektov

Naši komunikacijski načrti so konkretni in prilagojeni izvedljivi komunikacijski praksi. Vedno z jasnimi komunikacijskimi cilji in kazalniki uspeha za preproste pobude kot kompleksne projekte.

Image

Več kot 20 različnih strokovnih predavanj

Za komunikatorje, širše ekipe in vodstva izvajamo izobraževanja z delavnicami za razvoj ključnih elementov strateške komunikacije. Osnova je jasna, pregledna, enotna in ciljno usmerjena komunikacija z vsemi skupinami. 

Image

Več kot 10 let vodenja lokalnih glasil ter izdaje znanstvenih in strokovnih publikacij

Sodelovali smo pri izdaji različnih publikacij, od urednikovanja lokalnih glasil do tehničnega urejanja znanstvene in strokovne literature. V publikacijah različnih stanovskih organizacij smo objavljali tudi strokovne članke o strateški komunikaciji.

KOGA SMO ŽE PODPRLI

SLIDER

Z VAMI SMO ZA VAS

SKUPAJ Z VAMI OBLIKUJEMO KOMUNIKACIJO, KI GRADI ODNOSE IN ZAUPANJE, OMOGOČA PRILAGAJANJE SPREMEMBAM IN USTVARJA PROSTOR ZA SODELOVANJE. 

Image

Smo strokovnjaki za strateško komunikacijo z več kot 25-letnimi izkušnjami. Združujemo preverjene prakse z aktualnimi pristopi, vključujemo tudi sodobno tehnologijo.

Sodelujemo s podjetji, občinami, ministrstvi, institucijami javne uprave, raziskovalnimi in izobraževalnimi institucijami, društvi in nevladnimi organizacijami.

Naša prednost je razumevanje različnih okolij in prilagajanje specifičnim komunikacijskim ciljem in izzivom.

Ponujamo svetovanje in izvedbo strateške komunikacije ter prenos znanja in izkušenj za vzpostavitev usposobljenih internih ekip.

VEČ O NAS

KONTAKTIRAJTE NAS